Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Mesteparten av United fansa jeg kjenner håper City elle Chelsea vinner ligaen, ikke Liverpool hvertfall.

Det gjør jeg også. Gulla til de to lagene der betyr så lite. Ønsker dog ikke at vi skal tape mot City i morgen kun fordi det gir mindre sjangse til Pool, noe jeg mener å huske flere pool-supportere ønsket for noen år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner flere oppegående Chelsea-supportere(og en city-fan) jeg, så de finns nok der ute, Jotun. :)

At du kjenner ingen sier kanskje mer om deg enn dem? :p

Du får lese alt. Eg kjenner ingen chelsea og city supportere. Sier ikke noe mer ;)

 

Derfor er det enklere med seier til de.

 

Når man da i tillegg legger til at her inne er det ingen citysupportere så tenker eg konklusjonen er grei!

Lenke til kommentar

Jo, skjønte nok den, men Chelsea er ikke en direkte ''nyhet'' i Norge. Og har en generelt stor fanskare(også før Roman kom inn) grunnet spillere som blant annet Zola. På 90-tallet var jo Chelsea(sammen med United, Tottenham og Liverpool) ''norskt''. Så synes det er litt rart at du kjenner ingen som heier på chelsea i din omgangskrets. :p

 

Ikke at det er noe galt med det. ^^

Lenke til kommentar

Hos meg er det utelukkende Liverpool (desidert størst utenom kanskje de eg kjenner som er united folk) arsenal og tottenham.

 

En og annen freak er det. Men faktisk ingen som er chelsea eller city. Men så henger eg ikke veldig mye med fotballfolk..... Og spiller jo ikke fotball, så da mister eg jo selvsagt en del potensielle kandidater der.

 

Så det er nok litt av forklaringen.

Lenke til kommentar

Arsenal er heldige som får med seg poeng hjemme mot Swansea, topp tre og direkte CL-spill er høyst sannsynlig. Føler meg litt naiv og lurt etter å ha trodd at United skulle ta poeng fra City, hjelpe meg så ræva de er.

 

Gullhåpet ble svekket, men vi får trolig medalje. Sånn passe fornøyd etter dagens runde. :)

Lenke til kommentar

Dagen starter bra med en slik nyhet:

 

Spillerens agent opplyser at innlånte Aly Cissokho kommer til å forlate Liverpool etter sesongen.

 

Direkte sjokk er det nok ikke, men godt å få det bekreftet. BR's trackrecord når det kommer til innlånte spillere

har ikke vært noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...