Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

David Moyes i dag;

 

"- Den største forsikringen er at de (eierne journ.anm.) lar meg fortsette i jobben. Vi diskuterer det aldri, vi snakker bare om framtiden og gjør planer for de kommende årene. Denne klubben er ikke en klubb som jobber kortsiktig. Den jobber for en langsiktig løsning, sier David Moyes."

 

- måtte hans ord være sanne

Trodde dette var TIA-tråden..?
Lenke til kommentar

Når det er sagt, og på helt generelt grunnlag, synes jeg litt vel mange kopites lirer av seg litt for blærete påstander nå om dagen. Dette gjelder ikke nødvendigvis spesifikt her på forumet, men kommentarfelter rundt om på verdsveven og irl.

 

Det er greit med litt bragging rights og harselering av United-supportere akkurat nå som vi har slått dem, men man bør være ydmyk nok til å innrømme at dette er en sesong over all forventning og at vi skal være sjeleglade over å faktisk være med i gullkampen med ni kamper igjen å spille (omtrentlig en fjerdedel av sesongen, så det er faktisk et godt stykke igjen enda!)..

 

Vi pool-fans har et rykte på oss for å bli i overkant cocky hver gang det går vår vei, så kanskje man burde stikke fingeren i jorda og innse at vi ikke har løftet et eneste trofé under BR enda, og vi har røket ut av konkurransen om to av de tre vi kjemper for i år...

Lenke til kommentar

 

 

Vet det sikkert er et jævlig usannsynlig rykte, men leser at Rodgers linkes til Barca til neste sommer. Fuck off!

 

 

Sånn som pool spiller, og med de eierne vi har, hvorfor skulle han dra til Barca?

 

Seriøst? Barcelona er en langt mer attraktiv jobb enn Liverpool. Uten tvil.

 

Men Rodgers virker dedikert nok til å fortsette på det han har startet.

 

 

 

Barca er nok mer attraktiv pdd. Men hva med stallen deres? Flere av gullgenerasjonen begynner å dra på årene. Vi ser jo bare nå i år at Barca ikke er helt det de har vært, siden de ligger bak både Atletico og Real. Ikke at Barca ikke har muskler og evner til å få frem erstattere, men jeg tror nok at den vanvittige perioden til Barca begynner å nærme seg slutten. De kommer fremdeles til å være i europatoppen, for all del, men dersom BR fortsetter å bygge LFC på den måten han har begynt, og FSG fortsetter slik de har begynt, så skal man ikke se bort fra at LFC kan være godt på høyde med Barca om noen år.

 

LFC er fremdeles et av de suverent største navnene i fotballhistorien, og man skal ikke undervurdere navnet og statusen til denne klubben. Får man utvidet Anfield og satset videre, har man mange fine år foran seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har aldri forstått hvorfor det skal være en drømmejobb for en manager å ta over en klubb på topp. Det kan enten gå like bra som det gikk med forrige manager, eller det kan gå dårligere. (Moyes anyone?) Du blir altså enten godkjent eller du blir syndebukk. I liverpool blir Brendan enten godkjent eller han kan bli tidenes helt og bli husket i hundrevis av år. (som Ferguson feks).

Lenke til kommentar

Ser ikke for meg Rodgers i Barcelona. Spanske klubber og briter don't really mix.
Brendan Rodgers som første britiske manager og i Barcelona? Neppe.

Spillerne er ikke direkte stødig i engelsk at det gjør noe heller. Klart Barca er attraktiv, men utrfordringen er større i Liverpool. Og det virket som han trives. Tipper han signerer ny kontrakt ila Mai og får større kontroll\makt i klubben.
FSG støtter han, supporterne støtter han og laget støtter han. Why leave so soon?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ikke for meg Rodgers i Barcelona. Spanske klubber og briter don't really mix.

Brendan Rodgers som første britiske manager og i Barcelona? Neppe.

Spillerne er ikke direkte stødig i engelsk at det gjør noe heller. Klart Barca er attraktiv, men utrfordringen er større i Liverpool. Og det virket som han trives. Tipper han signerer ny kontrakt ila Mai og får større kontroll\makt i klubben.

FSG støtter han, supporterne støtter han og laget støtter han. Why leave so soon?

 

Og ikke minst, Barca kanskje nedover? Liverpool er godt å si på vei opp.

Lenke til kommentar

 

Ser ikke for meg Rodgers i Barcelona. Spanske klubber og briter don't really mix.

Brendan Rodgers som første britiske manager og i Barcelona? Neppe.

Spillerne er ikke direkte stødig i engelsk at det gjør noe heller. Klart Barca er attraktiv, men utrfordringen er større i Liverpool. Og det virket som han trives. Tipper han signerer ny kontrakt ila Mai og får større kontroll\makt i klubben.

FSG støtter han, supporterne støtter han og laget støtter han. Why leave so soon?

 

Og ikke minst, Barca kanskje nedover? Liverpool er godt å si på vei opp.

 

Tror nok Barcelona bouncer back ganske kjapt(desverre?) egentlig. Det laget styrer seg selv.

Men når drev ''Danielzu kom inn i flere tråder og gjorde kvalme ting flere ting, de'' egentlig?

Lenke til kommentar

Men alle andre gjør jo det? Arsenal-gutta, Manchester-gjengen, Chelsea-skvadroten, Tottenham-kidza og Newcastle-trioen er da alle inne i kamptrådene å jubler når målene kommer. Og det bør være lov der å da.

 

Trenger ikke å komme hit med ''Hewitt-faktor'', i så fall burde du dratt inn i resten av campene også.

EDIT: To Hewit-referanser på en dag er ikke ofte jeg gjør. :D

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

"Alle" jubler når motstanderen går på en smell. Det kan være litt irriterende i blant, men jeg synes ikke at det så rart når supportere av United, Arsenal, Spurs, og andre lag jubler i Liverpool-kamptråder når våre motstandere scorer. Jeg ser sjeldent en kamp hvor jeg ikke holder med et av lagene, og om jeg ser United spille så blir det naturlig å holde med deres motstandere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ikke for meg Rodgers i Barcelona. Spanske klubber og briter don't really mix.

Brendan Rodgers som første britiske manager og i Barcelona? Neppe.

Spillerne er ikke direkte stødig i engelsk at det gjør noe heller. Klart Barca er attraktiv, men utrfordringen er større i Liverpool. Og det virket som han trives. Tipper han signerer ny kontrakt ila Mai og får større kontroll\makt i klubben.

FSG støtter han, supporterne støtter han og laget støtter han. Why leave so soon?

 

Terry Venables og Bobby Robson har vært managere i Barcelona også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...