Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpoolderbyet er jo en vennskapskamp, altfor mye kjærlighet og kliss. Premier Leagues mest skuffende derby.

På tribunen kanskje, er jo ''a friendly derby'' sånn sett. På banen derimot. Masse røde kort og beinharde taklinger. Om jeg ikke husker feil så er dettte det derbyet i england som har produsert flest røde kort. Ikke så mye kjærlighet og kliss på banen.

 

Premier Leagues mest skuffende derby meg i ræva. Tyne-wear derby er en fis i forhold.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Synes du jeg fremstår som sur? Jeg bare spør, jeg, siden jeg synes det var interessant at noen mener at Mersyside-derbyet er verdens beste derby. Lå ikke mer i det enn det.

 

Ikke noe å legge seg opp i, dette er helt vanlig når Pool-supportere prater. Da legger man inn "verdens beste" når man skal beskrive egentlig hva som helst relatert til Liverpool.

 

- "Kebaben jeg spiste på flyplassen i Liverpool er verdens beste kebab"

- "Bussene som kjører i Liverpool er verdens beste"

- "Gerrard er verdens beste fotballspiller"

 

osv

Lenke til kommentar

Nå var det ikke bruken av "verdens beste" som var greia her, da, Daniel. Når han sier verdens beste tolker jeg det som at han mener hans favoritt. Enkelt og greit. Bare det at det finnes folk som er oppvokst i Norge som har Merseyside-derbyet som sin favoritt. I mine øyne mangler den ekstremt mye av det som gjør derbyer så jævlig bra. Merseyside-derbyet har en deilig burger og burgerbrødet, men den mangler grønnsakene, baconet og osten, som i mine øyne er like viktig som selve burgeren og brødet.

 

Jeg koser meg som regel godt under Merseyside-derbyet for kampene er ofte veldig underholdende, men jeg får ingen derbyfølelse hverken før, under eller etter kampen. Og det er derfor nettopp dette derbyet er blant de kjipeste for min del. Men folk skal selvfølgelig få mene det de vil og haile helt spinnvilt til dette derbyet. Null problemer det.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel dette er en tråd om laget Liverpool. Da tenderer det mot at man mener at det kan være verdens beste derby, selv om det er rimelig langt unna for andre. Ikke noe unormalt i det? Hvor er forøvrig Everton-tråden på forumet? Regner med at Everton-supporterne er ikke helt misfornøyd med tingene om dagen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...