Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er mye forskjellig mellom Barcelona-stilen og Stoke-stilen og mye av det er kjedelig å se på.

 

Et godt eksempel er United. Tidligere spilte de veldig flott fotball. De senere årene har litt flair blitt byttet ut med no-nonsense og det fungerer fortsatt bra uten at det er like ille som Stoke.

 

United spiller nå en mer fleksibel og effektiv type fotball. Bare se hvor hjelpesløse Barcelona til tider er når det vakre spillet deres ikke fungerer. Det er helt for jævlig å se på.

Lenke til kommentar

Tja, det er jo rart med det at fotball gjerne fremstår som bedre om den er spilt av et lag som har suksess, enn av et lag som ligger på nedre halvdel av tabellen og ikke kjemper om trofeer. Det kan være artig å se på et defensivt lag som kontrer med stort tempo og presisjon og lykkes med det, gjerne bedre enn å se et lag som forsøker å spille positiv, ballbesittende fotball uten å lykkes med det.

 

Dessuten kommer det jo an på hva man ser etter i et lag. Det kan være mye vakkert i godt forsvarsarbeid, kanskje enda mer enn et par lekre kombinasjoner i angrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det faen meg nok. Etter to gode kamper mot to av de bedre lagene i ligaen, må man forvente bedre en et 0-2 tap mot West Bromich med hele tre sjangser i løpet av en hel kamp (!). Som vanlig er det kun en spiller som faktisk jobber, Suarez. Resten står å glaner, gjør drøssevis av feil og ingen ser ut til å være interesserte i å gi et forsøk på fjerde plassen. Hadde jeg hatt muligheten nå ville jeg ha spolt over de resterene kampene for å se fremover på neste sessong.

 

Pøkk.

Lenke til kommentar

Årets dårligste kamp av Liverpool , men Downlng var super, definitivt på opptur , ti hestehoder foran resten av laget :)

Både Henderson og Downing gjorde det bra :) . Gir meg håp for Borini og Allen, som ikke akkurat har bevist så mye (utenom de første kampene til Allen).

 

Nå kan man vel si at fjerde plassen nok definitivt er utenfor rekkevidde, ikke at jeg har hatt så veldig mye troa på den tidligere i sesongen heller: Sa før sesongen at jeg vil være storfornøyd med en 6. plass, og holdet meg fast til det.

 

Uansett synd Suarez skulle begynne å filme så mye som han har gjort i denne kampen. Virker som om han endelig har greid å bygge opp litt tillit til dommerne, også ødelegger han det til. Var forsåvidt glad det ikke ble mål av straffen, så kanskje Suarez ser at filming ikke lønner seg.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Jeg legger merke til det igjen at når det går trått for Liverpool, så spilles ballen så langt tilbake som de kan og da kan det andre laget bare rolig legge seg bak og kose seg. Liverpool gjør de samme fordømte feilene i kamp etter kamp.

 

En kan i det minste ikke si at de er bedre enn tabellposisjonen tilsier.

Lenke til kommentar

Føler på mange måter dette uansett er en innkjøringssesong, tar tid for Brendan å få på plass endringene/forbedringene hans.

 

Det er mye positivt å ta fra denne sesongen;

 

- Henderson og Downing har funnet formen, gir meg også håp for at Borini kan gjør det samme.

- Unge spillere som har slått igjennom; Sterling, Wisdom og delvis Suso.

- Gerrard funnet tilbake i form.

- Endelig en spiss nummer to som er god; Sturridge.

 

Absolutt mye man kan pirke på, men forventer at Liverpool vil gjøre det bedre neste sesong.

Endret av Kun10kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enrique var fryktelig dårlig idag.

Gerrard hadde en dårlig dag igjen etter å vært god en periode. Litt overrasket over at Rodgers tok ut Henderson som spilte bedre.

Men det er vel sånn det er det, ikke å ha baller til å ta ut en kaptein når en ser han spiller dårlig.

 

Det er jævlig frustrerende resultat, men dere må ikke glemme at Foster spilte sitt livs kamp.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...