Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Assaidi kommer aldri til å bli noe i LFC, har vel så vidt jeg husker fått under 60 min i PL så langt, ofte småskadet, og forsvinner til Afrikamesterskapet nå samtidig som vi henter forsterkninger.

 

Ellers solid seier i dag. Viktig å nulstille fort og være klar til Sunderland på onsdag. Henderson fortjener å starte flere matcher i PL.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg rimelig sikker på ar BR ville brukt Assaidi hvis han hadde vært det beste alternativet. Vi kan jo ikke svare på hvordan han gjør det på trening og i hvor god form han er.

 

Men jeg må si at det har overrasket meg at han ikke får spille en drit, spesielt ettersom spillere som Sterling har fortjent en hvilepause. Assaidi så spennende ut i ett par av EL-kampene. Kanskje han blir for "lett" mot PL-lagene?

Lenke til kommentar

Ønsker alle medsupportere her inne et godt nytt år. Måtte det bli bedre enn det vi nå er ferdige med, hvertfall sett med Liverpool-øyne.

 

Vanskelig å finne de store høydepunktene i et helsvart år, men to cupfinaler under Kenny, og da Suarez fikk straffe mot Stoke, er mine personlige favoritter.

Endret av Termo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Godt nyttår, folkens. Tror vi bare må forberede oss på nok et ustabilt kalenderår, få inspirerende spillerkjøp samtidig som vi ser langt etter CL. Er vel bare å være tålmodig, jeg har trua på at BR får det til tilslutt.

 

Hødepunkter; Finalene, gjennombrudd for Sterling, Suso og Wisdom, come-back til Lucas (Måtte han få et skadefritt 2013).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...