Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, og det bryr meg midt bak.

 

Klokt. Fotballspillere generelt fremstår som overlegne folk med alt for mye penger og som oppfører seg som egoister. Ikke nok med dette, men de er også forbilder for mange titalls millioner barn. Ved å brukke litt av deres tid på veldedighet, setter de et eksempel med at ikke alt handler om penger og status, men at det faktisk finnes folk som har det verre og som kanskje til og med må tilbringe julen sin på sykehus pga. sykdom.

Lenke til kommentar

"We come not to play" er nok gramatisk riktig, skal du se. Og det har blitt antydet/spekulert i at det er en referanse til filmen Warrior fra 1979.

 

 

Det var da hyggelig sagt.

 

Hadde ikke forventet noe mer av Nathalie. Et kort, krast innlegg uten å hjelpe til i diskusjonen.

 

Uansett, jeg har inntrykk av at de er på en del veledighetsbesøk spesielt i disse juletider, men det er helt klart at de kunne vært mer aktive. Og hvis de er på mange veldedighetsarrangementer hele året, så kommer det i hvertfall ikke så godt fram i norsk presse.

Endret av MagnusW
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Peace out!

 

 

Det er selvsagt ikke sånn at jeg tror det ikke er grammatisk riktig, det bare høres dumt og feil ut.

 

"We are not here to play", er mye bedre, dog kan dette selvsagt ikke brukes, da det er nettopp det de skal.

Hele greia handler nok om forholdet mellom Spille og Leke, dog brukes Play om begge.

Lenke til kommentar

Tipper begge ryker. Jones sin kontrakt er i følge ryktene kun for å kunne forlange penger for ham til sommeren. Doni drar nok tilbake til Brasil enten i januar eller til sommeren.

 

Tipper Rodgers har sett seg ut et godt andrevalg. Et alternativ kunne vært Brad Friedel på ettårskontrakt ellerno.

Lenke til kommentar

Du vil bytte ut 31-åringen Jones og 33-åringen Doni for å hente inn 42-åringen Friedel? Meget langsiktig og klokt kjøp.

 

Doni er garantert ut døra pga familierelaterte problemer, så han vil nok hjem. Jones har stått greit, men føler han er et utrygt kort, samt at Rodgers liker keepere som kan jobbe med beina, noe Jones mildt sagt er utrygg på. Godt andrevalg så lenge, men tipper Rodgers vil hente noen til å erstatte ham.

 

Friedel ville selvsagt kun vært en midlertidig løsning, og jeg vil tro at det letes etter andre alternativer, men imo ville Friedel vært en billig løsning og kunne fint stått som andrevalg/konkurranse til Reina en sesong.

Lenke til kommentar

"We come not to play" er nok gramatisk riktig, skal du se. Og det har blitt antydet/spekulert i at det er en referanse til filmen Warrior fra 1979.

 

 

 

 

Hadde ikke forventet noe mer av Nathalie. Et kort, krast innlegg uten å hjelpe til i diskusjonen.

 

Uansett, jeg har inntrykk av at de er på en del veledighetsbesøk spesielt i disse juletider, men det er helt klart at de kunne vært mer aktive. Og hvis de er på mange veldedighetsarrangementer hele året, så kommer det i hvertfall ikke så godt fram i norsk presse.

 

 

Synes det er artig de gjør slike ting, mye er sikker PR men mange av de er jo foreldre selv og ser nok for seg hvordan det ville ha vært dies barn :)

 

Når det gjelder Nathalie så er jeg fornøyd hver gang jeg ikke ser et banneord i en post ;)

Lenke til kommentar

Doni er garantert ut døra pga familierelaterte problemer, så han vil nok hjem. Jones har stått greit, men føler han er et utrygt kort, samt at Rodgers liker keepere som kan jobbe med beina, noe Jones mildt sagt er utrygg på. Godt andrevalg så lenge, men tipper Rodgers vil hente noen til å erstatte ham.

 

Friedel ville selvsagt kun vært en midlertidig løsning, og jeg vil tro at det letes etter andre alternativer, men imo ville Friedel vært en billig løsning og kunne fint stått som andrevalg/konkurranse til Reina en sesong.

 

 

For kortsiktig. Jeg ser heller for meg et av tre alternativer:

 

1. Kjøpe en keeper som evner å pushe Reina og er etablert.

2. Kjøpe en ung og talentfull keeper som er arvtager til Reina på litt lengre sikt.

3. Beholde Brad Jones som gjorde en grei nok innsats i de kampene han spilte. Men han har sine svakheter for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...