Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel heller ingen som har kritisert at han har spilt to premier league kamper fra start, men at man skal være forsiktig med å bruke ham på a-landslaget med en gang. Brendan uttalte jo tidligere at han håpet han ikke ble brukt på u-landslaget nå, men så blir han faktisk tatt ut i a-lagstroppen isteden! Det kan være et litt brått steg å ta, selv om jeg personlig tror Sterling takler det fint.

Lenke til kommentar

Synes folk her inne har mast i over en sesong på at Sterling må brukes, og så synes alle at han brukes aaaalt for mye når han starter to PL-kamper og må slite benk for England?

 

Gutten er faktisk 17 år. Da er det tullete å sende han på A-landslagssamling. Han har ikke gjort noe enda på klubbnivå som tilsier at han skal være der. Det er litt typisk England det der.

Lenke til kommentar

Enig med Leaf her. Vi må huske på at han faktisk kun har spilt to seriekamper i tillegg til pre season. At det på noen måte ødelegger for han har jeg ingen tro på. Uansett vil han lære utrolig mye mer av å spille fotball i Premier League framfor reservelaget. Når han i tillegg spiller like bra for førstelaget som det han gjør ser jeg ingen grunn til å ikke bruke han så lenge vi ikke sliter han helt ut.

Lenke til kommentar

Utvalgte Tweets om dagens offentliggjøring av dokumenter fra Hillsborough:

 

@LFC: PM "The report today is black and white - the Liverpool fans were not the cause of the disaster"

 

PM: I am profoundly sorry for the injustices that the families have suffered over the past 23 years #Hillsborough

 

PM "Not enough people in this country understand what the people of Merseyside went through."

 

The report said 28 victims did not have obstruction of blood circulation and that 31 had evidence of heart and lung function post 3.15pm.

 

Single most vital finding of h'boro panel is that 28 did not die as coroner said they did and 31 had heart and lung function after crush....

 

Milliband: "The tragedy was not caused by fans but by an unsafe ground and a systematic failure by the police."

 

Ed Milliband: 'I want to pay to tribute to people of Liverpool and people of this country who stood by the families'

 

PM: "It is right for me today as Prime Minister to make a proper apology to the families of the 96." #JFT96 #HIP

 

Cameron: 164 Police documents were amended. Police did checks on those that had died to 'impune the reputations of the deceased' #HIP

 

Cameron: It was profoundly wrong that the police changed the records and tried to blame the fans. #HIP

 

Cameron: "No evidence that anyone stole from the dead or dying, were violent, drunken or ticketless"

 

Sterke ord fra statsministeren i the house of parlament: "Fans could have been saved."

 

Cameron: "What happened that day & since was wrong. Wrong that the familes have had to wait so long. Wrong that the police changed facts"

 

DC: 'It was wrong for the families to wait so long and fight so hard for the truth'

 

David Cameron: "Famelies were right!" 164 politi statements endret på. "The Truth" headline feil.

 

"164 statements were significantly amended" - David Cameron

 

"FAMILIES WERE RIGHT" -- David Cameron"

 

DC: Safety of the the crowd at Hillsborough was compromised on every level

  • Liker 2
Lenke til kommentar

David Cameron: "Famelies were right!" 164 politi statements endret på. "The Truth" headline feil.

 

"164 statements were significantly amended" - David Cameron

Hvem var det som endret på disse rapportene? Er det her snakk om aviser og tabloider som har med vilje feiltolket rapportene for å spre løgner eller higher ups med ansvar for sikkerheten på Hillsborough som har forandret på rapportene for å redde sitt eget skinn?

Lenke til kommentar

Sånn jeg forstår det er det vel en kombinasjon, men særlig det siste. Hvertfall basert på denne tweeten fra en seriøs blogger: "New evidence revealed today that the Ambulance Service also doctored statements. Not just SYP".

 

Edit: Har ikke fått sett/hørt hva Cameron sa selv, kun fått fulgt med via sosiale medier. På liverpool.no er hovedpunktet hans oversatt slik:

 

"Familiene har hele tiden har rett. Politirapporter har blitt endret på. Supportere kunne blitt reddet. Overskriften «The Truth» var feil. Dagens rapport er helt klar, Liverpoolsupporterne kan ikke klandres for tragedien. På vegne av regjeringen kan jeg bare gi vår uforbeholdne unnskyldning». David Cameron"

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han ikke synes det er sterkt? Chelsea-bloggen We ain't got no history om saken: http://www.weaintgot...orough-disaster

 

Flere grunner:

 

1) Ingen han kjenner er personlig berørt (OK, nå antar jeg noe, tar forbehold om at jeg skyter meg selv i foten her)

2) Det er veldig lenge siden

3) Historisk sett er det (dessverre) ingenting sammenlignet med alt mulig annet dritt som har skjedd

 

Skjønner at det er interessant for Liverpool-folk. Men sterkt? Det skjønner jeg ikke. Vitnemålene i 22.juli-rettsakene var sterke, ikke dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...