Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ja, men det er annerledes å være Liverpool supporter som liten unge, få tilbud av Manchester United som Molde-spiller enn å være Liverpool-spiller og så gå til Chelsea/Man United.

 

Jeg har ingen tro på at Suarez vil bli hos oss sånn altfor lenge, og jeg vil være veldig takknemlig for den nytten han har og vil gi oss. Går han derimot til et annet topplag i Premier League, er han død for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

 

Sies vel at Suarez har støttet Barca som liten så jeg vet ikke jeg.

Er vel ikke mange ukene siden Suarez sa at han drømmer om å spille for Barca i fremtiden.

 

Det gjør nesten alle sør-amerikanere. De drømmer om å få spille i Europa, mens Barcelona og Real Madrid er kremen av kransekaka. Men greier Liverpool å etablere seg i Champions League igjen og begynner å sanke trofeér så kan det godt hende Suarez blir en stund.

Lenke til kommentar

TK Karlsen - Tilfellet Torres.

 

Artig lesning fra en som plutselig i fjor høst dukka opp som fotballviter ut fra intet, og som faktisk vet godt hva han snakker om.

 

Nåja. Har vel blogget for TV2 siden 2008. Og lenge vært annerkjent som en av norges beste speidere, uten at han har fått veldig stor oppmerksomhet i mediene her hjemme.

 

Når det er sagt å har jeg stor sans for Karlsen, og synes han er reflektert, saklig og har god innsikt. Følger med på bloggen hans og Twitter med stor interesse. Og han var virkelig en ressurs i DD-studioet.

Lenke til kommentar

Jeg kan vel si at jeg ikke akkurat frekventerte TV2s fotballsider før de fikk Premier League :whistle:

 

Men ja, Karlsen virker som han har voldsom peiling (skulle da bare mangle), og jeg som deg følger både blogg og Twitter med interesse. Og han var en genial motvekt til fjaseriet til Schau og han andre fra FC Fotball i DLD-studioet, det har du rett i.

Lenke til kommentar

Har akkurat sett intervjuet med Comolli på LFCTV nå. Det varer i litt over 20 min, og de tar opp, og oppsumerer transfersommeren.

 

En del av intervjuet går til å forklare prosessen som foregår rundt signeringer, hvordan arbeidsfordelingen er mellom Comolli, Kenny, trenere, speidere osv. I tillegg til litt om hvordan eierene er innvolvert. Etterhvert kommer de også litt inn på enkelte situasjoner fra transfervinduet, kan oppsummere de kort siden det ikke har kommet noe på .no enda.

 

Meireles:

Spilleren ba om å bli solgt. Ønsket å spille for en annen klubb. Liverpool sin intensjon var å beholde spilleren. Føler det ble en vanskelig situasjon, men sier mer eller mindre at spillere som ikke ønsker å være i klubben heller ikke er interessante å ha der. Sammenlikner situasjonen med Torres i januar.

***Dette står i kontrast til uttalelser fra Meireles i dag der han sier at klubben ønsket å selge. Vanskelig å vite hvem vi skal tro her, og det spørs om vi kommer noe nærmere ett svar. Kan jo være forsøk på å redde ære fra spilleren for alt vi vet***

 

Aquilani:

Imponerte i pre-season. En lengre prosess før han ble lånt ut. Comolli sier at de så på Aquilani som en spiller som fungerte best i rollen Gerrard er tiltenkt i systemet vi bruker nå. (Kan også passe med kommentarene Kenny kom med at det var vanskelig å finne plass til han i laget). Aquilani får voldsom skryt for sin oppførsel, og at han hele tiden uttrykte ønske om å få spille fotball regelmessig, noe han får muligheten til i Milan.

 

Pacheco:

Ble lånt ut for å se hvordan han kommer til å klare seg/utvikle seg for regelmessig spill for et førstelag i øverste divisjon. Har bevist hva han kan i Norwich og på reservelaget. De vil følge utviklingen nært.

*Han sier ingenting om hva greia med at han først ble lånt ut til Atletico - så videre betyr*

 

Ellers anbefales intervjuet. Det er alltid interessant å høre Comolli snakke, og dette var intet untak.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...