Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tottenham og Arsenal vil nok være der oppe og være en utfordrer for oss denne sesongen også. Men ting ser lettere ut enn ved første øyekast.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Det er tidlig ja, men allerde nå synes det som om noe av premissene er satt. Feks, Når vant United sine 3 først kamper sist? Det er lenge siden.

United har vært heldige med å møte motstanden på en veldig gunstig tidspunkt så langt også da. Står også med to hjemmekamper og ''kun'' WBA på bortebane, og det er borte united har slitt den siste sesongene. Defansivt har de pdd ikke vært direkte bra, man city har imponert meg mer så langt. Virker sterkere.

Chelsea virket også uovervinnelig i fjorårets start, men endte vel på 3.plass.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Kun borte mot WBA jeg kan komme på. WBA med Roy=uavgjortsiffer ftw.

 

Hjemme mot Tottenham har united aldri slitt og siden det var tottenhams første ligakamp ble det gunstig for United, å hjemme mot DET arsenallaget bør være seier. Sier ikke at United ikke har imponert, det har de, men de har også vært heldige.

Må ikke glemme at Liverpool er\var bare et straffespark unna full pott de også.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Ekstremt interessant artikkel, der det faktisk påstås at vi har gått 1M i pluss over de siste to vinduene. Tar opp noe av samme tematikken som jeg tok opp i kamptråden for Arsenal-kampen, og gir ett godt innblikk i hvordan FSG tenker og strukturerer. Anbefales!

 

http://www.theanfieldwrap.com/2011/08/the-great-net-spend-rope-trick-and-more-moneyballs/

Endret av Termo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...