Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det faktum at Lucas er en av PLs beste midtbanespillere nå forsvarer ikke at han fikk spilletid for tre år siden? Mener du at Lucas skulle sittet på benken helt til han ble god?

 

Så vi skal bruker spillere som ikke er gode nok i 3 år så de kan bli en ok spiller? Det kan knapt nok være en bærekraftig taktikk.

 

Kan ikke si jeg synes han er noe god nå heller. Vet han ble stemt til den beste ifjor. Men vet ikke helt hvordan det gikk til. Må være fordi vi hadde en forferdlig sesong.

 

Skulle heller set han bli bytta ut med en som var litt mer offansiv.

Lenke til kommentar

Og det faktum at Lucas er en av PLs beste midtbanespillere nå forsvarer ikke at han fikk spilletid for tre år siden? Mener du at Lucas skulle sittet på benken helt til han ble god?

 

Så vi skal bruker spillere som ikke er gode nok i 3 år så de kan bli en ok spiller? Det kan knapt nok være en bærekraftig taktikk.

 

Kan ikke si jeg synes han er noe god nå heller. Vet han ble stemt til den beste ifjor. Men vet ikke helt hvordan det gikk til. Må være fordi vi hadde en forferdlig sesong.

 

Skulle heller set han bli bytta ut med en som var litt mer offansiv.

 

Ja, la oss kun bruke offensive spillere på midtbanen og la forsvaret seile sin egen sjø! Når jeg tenker meg om så er det jo utrolig defensivt å ha forsvarsspillere! La oss bruke offensive spillere i stedet!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Nei, det er sant. Men vi burde la han få tvilen til gode denne sesongen og se om han blir kvitt de langvarige skadene. Var snakk om at han hadde gått av og på smertestillendesprøyter de siste to årene. Jeg skal i alle fall forbli positiv til at vi får gode gamle Stevie tilbake igjen.

 

For meg handler det om å være ferdig med å gamble med at skadeutsatte spillere holder. Da trenger vi jo ikke sebastian, for vi har jo Agger.

Kenny fant ikke plass til Aquilani, men den som følger med litt ser at vi hadde hatt god plass til ham i morgen.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, la oss kun bruke offensive spillere på midtbanen og la forsvaret seile sin egen sjø! Når jeg tenker meg om så er det jo utrolig defensivt å ha forsvarsspillere! La oss bruke offensive spillere i stedet!

 

Aldri vært noen fan av å forsvare seg til seier.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Nei, det er sant. Men vi burde la han få tvilen til gode denne sesongen og se om han blir kvitt de langvarige skadene. Var snakk om at han hadde gått av og på smertestillendesprøyter de siste to årene. Jeg skal i alle fall forbli positiv til at vi får gode gamle Stevie tilbake igjen.

 

For meg handler det om å være ferdig med å gamble med at skadeutsatte spillere holder. Da trenger vi jo ikke sebastian, for vi har jo Agger.

Kenny fant ikke plass til Aquilani, men den som følger med litt ser at vi hadde hatt god plass til ham i morgen.

 

Er ikke gambling når vi har såpass med sentrale midtbanespillere som vi faktisk har. Coates kommer vel også inn fordi vi har solgt Kyrgiakos. Tror det ligger mer bak enn det med plass når det kommer til Aquilani. Fyren ville bort og Kenny var mer interessert i å ha spillere som virkelig vil spille for klubben. Kan også være at Dalglish mener at Aquilani ikke hadde klart å tilpasse seg det fysiske skikkelig. Blir riktignok bare guesswork fra min side.

Lenke til kommentar

Faktum er at vi trenger en ung stopper som allerede er god og som bare blir bedre med årene. Carra drar på årene, det samme gjør Agger og Skrtel. Wilson er pdd ikke god nok for faste innhopp som midtstopper, noe jeg tror Coates er. Når det er sagt, satt jeg og en kompis og sikla litt over det som muligens blir vår forsvarsrekke om 5-6 år:

 

Flanagan - Kelly - Wilson - Robinson

 

Tre scousere og en skotte, akkurat som det skal være :D

Lenke til kommentar

Ja, la oss kun bruke offensive spillere på midtbanen og la forsvaret seile sin egen sjø! Når jeg tenker meg om så er det jo utrolig defensivt å ha forsvarsspillere! La oss bruke offensive spillere i stedet!

 

Aldri vært noen fan av å forsvare seg til seier.

 

Ikke jeg heller, men jeg er ikke naiv. Man må ha en god balanse mellom forsvar og angrep, og det er helt avgjørende for suksess.

Lenke til kommentar

Faktum er at vi trenger en ung stopper som allerede er god og som bare blir bedre med årene. Carra drar på årene, det samme gjør Agger og Skrtel. Wilson er pdd ikke god nok for faste innhopp som midtstopper, noe jeg tror Coates er. Når det er sagt, satt jeg og en kompis og sikla litt over det som muligens blir vår forsvarsrekke om 5-6 år:

 

Flanagan - Kelly - Wilson - Robinson

 

Tre scousere og en skotte, akkurat som det skal være :D

 

Agger og Skrtel er begge 26 år, og har sine beste år i vente. Å si at de begynner å dra på årene er deprimerende, da føler jeg plutselig at jeg er på vei over toppen selv :(

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Et lite avbrekk fra forumet er deilig i blandt. Lest om Sebastian Coates og ser ut til å være et godt talent. Jeg er positiv til ham.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...