Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jo, den gjør det. Meireles ut og en omtrent like god spiller inn. Da blir det heller å si at angrepet besitter mer ferdigheter enn sentral midtbane.

 

Forøvrig vil jeg også beholde portugiseren, men det betyr ikke at jeg vil legge meg ned og grine om han forsvinner.

Lenke til kommentar

Vel, på langsiktig sikt tror jeg nok en byttehandel mellom Sturridge og Meireles ville vært meget god for oss. Men som jeg sa i den andre tråden; vi kan ikke selge Meireles uten å hente en fullgod erstatter, da har vi for få alternativer. Det samme gjelder Ngog - selger vi han, så må vi få inn en backup-spiss til da vi ikke har gode nok alternativer i unggutter som har vist nok på det nivået.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo, den gjør det. Meireles ut og en omtrent like god spiller inn. Da blir det heller å si at angrepet besitter mer ferdigheter enn sentral midtbane.

 

Forøvrig vil jeg også beholde portugiseren, men det betyr ikke at jeg vil legge meg ned og grine om han forsvinner.

Hehe, nei den gjør ikke det. Rimelig hardt å si at Sturridge omtrent er like god som Meireles, som har prestert på et høyt nivå i flere år. Og Sturrigde som.. Tja, ikke har bevist noe særlig i chelsea og hadde et bra opphold i bolton(?).

Lenke til kommentar

Meireles er uten tvil et av de beste kjøpene på mange år,meget trist om vi må se han dra til Chelsea,er ikke uten grunn at han er fast innventar på det Portugisiske landslaget.

 

 

Men sikler igrunn etter Sturridge som neste spiss inn,selv om jeg mener det er nok kjøp av britiske spillere for en stund.

 

Så man skal slutte og kjøpe britisk kun fordi at man har kjøpt flere britiske spillere tidligere i sommer? Jævlig latterlig tankegang. Det viktigste er at Sturridge er fette god. Og ung. Vi vet også at han passer godt inn i ligaen. At han er britisk burde være en bonus og ikke noe negativt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Craig Bellamy har fått tillatelse til å forlate den walisiske landslagstroppen for å gjennomføre en medisinsk sjekk hos Liverpool. Liverpool og Manchester City er i samtaler om avtalens struktur. Det blir enten et sesonglangt lån eller en fri overgang.

Goal.com

 

Jeg ser ikke disse ryktene noe sted hos mine twitterkilder.

 

 

Tatt fra nettavisen og liverpool.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...