Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coates er nok done deal, så lenge han får arbeidstillatelse, noe som burde gå i orden. Akkurat hvor lang tid det tar er vel heller usikkert, byråkrati er ikke alltid så forutsigbart. Men det at han satt på Anfield i går kombinert med alle rapportene tilsier jo at avtalen er done så lenge arbeidstillatelsen går i orden.

 

*skryte* Sa at Young ville blitt en fantastisk signering for oss. Jeg var litt mer usikker på hvordan han ville gjøre det i Man Utd ettersom konkurransen og rulleringen er større der, men han greier seg nok. En spiller jeg hadde utrolig lyst på før han selv valgte Man Utd, og en spiller som alltid vil være farlig. Sa for øvrig også det samme om Enrique, og ville heller ha ham fremfor Cissokho på grunn av en god kombinasjon av prestasjoner og PL-erfaring. Sådetså. *skryte*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Skikkelig optimist nå. :D

 

 

Jeg vet dere ikke liker KopForum, men når skribenter som Heighway og trophy (sistnevnte kjempepositiv) ser så lyst på tingens tilstand, er det virkelig gode tider i vente!!

Lenke til kommentar

Skikkelig optimist nå. :D

 

 

Jeg vet dere ikke liker KopForum, men når skribenter som Heighway og trophy (sistnevnte kjempepositiv) ser så lyst på tingens tilstand, er det virkelig gode tider i vente!!

 

Det er jo fint. :) Dog de navnene sier meg ingenting, og jeg aner ikke hvilke kunnskaper de nevnte innehar.

Lenke til kommentar

Var redd for å miste nattesøvnen etter dagens herjing av Manchester-lagene så jeg måtte se Bolton-kampen om igjen. Tror jeg skal få sove søtt nå. :)

Var en fin kamp av dere det, enveiskjørt, men fotballen på display på lørra er jo på et mye mye lavere nivå. Så du ett-toutch spillet, veggene og bevegelsen til gutta våre "idag" eller? Jeg har aldri sett Liverpool spille sånn fotball. Jeg har sett dere mose Real Madrid (ordentlig mos, der resultatet ikke var flatterende) men det gikk mest ut på at spillerne løp mest, offret mest og et enormt trykk. Dere skal ha det, på Anfield blir ofte laget båret frem i høyt press når publikum er med. En annen type fotball, en jeg absolutt kan like når den utføres med hjerte, men estetisk vakker vil den aldri bli imo.

 

Ser ut som en 4.plass er mulig likevel slik spurs og arsenal holder på, men dere er dønn avhengige av at Suarez holder seg i form. Ellers syntes jeg forresten dere så veldig mye bedre ut med Kuyt og Suarez på topp isteden for stasjonære Carroll. Noe for fremtiden?

Lenke til kommentar

Ja det var merkbart stor forskjell med Suarez og Kuyt kontra Carroll. Med Andy låser vi spillet vårt på ham med håpløse langballer som oftest ender med balltap. Hvis det skal funke må han bli mye bedre til å holde på ballen som en ordentlig target man. Om han flytter litt på bena å gjør seg mindre forutsigbar for midtstopperne i tillegg så kan det bli bra. Men dette må drilles mye mer, for slik det ser ut nå så tror jeg Carroll må kjempe hardt for plassen sin.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...