Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke ta gledene/sorgene på forskudd, absolutt INGENTING er avgjort angående den nye stadion enda. Det er kun gitt byggetillatelse i Stanley Park, fortsatt gjenstår jo det som hele tiden har vært spørsmålet - hvor skal man få finansieringen fra? Med mindre det kommer en investor inn som vil spytte inn ufattelige summer den kommende uka, blir det nok ikke noe av dette foreløpig.

 

Dersom det skjer, er det synd med tanke på fantastiske Anfield Road, men vi må bare innse at en ny stadion er en nødvendighet så mye penger som vi taper i forhold til våre konkurrenter. Ingen liker at Liverpool skal flytte fra Anfield, men hvis det ikke skjer i overskuelig fremtid, tør jeg påstå at i det lange løp vil Liverpool tape mer og mer helt til de ikke lenger er en toppklubb i England eller Europa.

Lenke til kommentar
Poll har da ikke gjort noe nå.. Liverpool kan takke seg selv.. Spiller jo helt bak mål! :/

6831131[/snapback]

 

veit det da,men liker bare ikke fyrn:P

6831159[/snapback]

 

Enig i det.. =P

6831163[/snapback]

 

 

han har gjort så mye dritt oppover åran, mot alt og alle(kanskje ikke man U)

han er på min mislike liste, siden jeg var 14år.....hater den fyrn

Lenke til kommentar

Nei, dette her var en helvetes drittkamp. Laget er elendig sammen, spillerne er elendig, forsvaret er elendig, keeper er elendig, angrepet er elendig, masse stolpe og nesten, Riise-skade ... Nei, faen for en kamp.

 

Det er ingen unnskyldning for vår innsats i dag eller resultatet, men det er synd at begge Evertons mål som "punkterte" kampen skulle vært avblåst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...