Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sist jeg husker hadde vel Dudek et par tabber også..å være keeper er faen meg ikke lett...men vi må forbeholde en vis tabbe-kvote

6831669[/snapback]

 

Ja veit, Dudek har driti seg ut en del ganger. Reina er jo egentlig en veldig god keeper, men de tabbene han har gjort i det siste har vært store :o

Lenke til kommentar

sist jeg husker hadde vel Dudek et par tabber også..å være keeper er faen meg ikke lett...men vi må forbeholde en vis tabbe-kvote

6831669[/snapback]

 

Ja veit, Dudek har driti seg ut en del ganger. Reina er jo egentlig en veldig god keeper, men de tabbene han har gjort i det siste har vært store :o

6831732[/snapback]

 

 

joa, og vel så det....men la soss ikke kjøpe kua fra per spellemann enda

Lenke til kommentar

Eg så ikkje det første målet men de to siste målene idag var omtrent selvmål, Carra bommer på ballen ( som dessuten alonso skulle hatt frispark pga voldtekten som everton spilleren utførte på han ) og johnson kan løpe ballen i mål. Det andre var jo helt merkelig, ka f*** var det reina tenkte på då? Koffor kastet han ikkje ballen ut mot siden eller over mål eller forbi johnson?

 

Verste kampen eg har sett liverpool spille. KJempe skuffet over at Kuyt ikkje startet også. Mener at Kuyt og Bellamy på topp blir ganske bra.

Lenke til kommentar
Syns de burde satse Kyut - Bellamy i morgen.. Evt Kuyt - Crouch.. Syns Bellamy burde få sjansen.. Har ikke blitt helt overbevist om Crouch fortjener plassen i det siste.. ( han spiller bra på England )

6845021[/snapback]

 

Helt enig. Crouch har ikke vært god for Liverpool i det siste. Håper Benitez bruker Kuyt siden han ser ut til å være i slag

Lenke til kommentar

Mener Crouch - Kuyt burde starte i dag. Kuyt har imponert i innhoppene sine og selv om ikke Crouch har vært strålende til nå syns jeg han burde spille, for når det løsner for han kommer målene til å renne inn.

 

Liverpool.no sier Benitez vurderer en fembacksrekke i kveld, altså en 5-3-2/3-5-2 formasjon. Reina - Agger, Carra, Hyypia - Finnan, Aurelio - Sissoko, Xabi, Gerrard - Kuyt, Crouch. Tror dette kunne fungert bra. Tenker da spesielt på den sentrale midtbanen hvor Sissoko har vært en av Liverpools beste, om ikke den beste, til nå i sesongen. Han blir vel da spillende med den sentrale midtbanen fra i fjord Gerrard - Xabi. Tror de tre sentralt kan bli veldig bra. Jeg mener man burde gjøre alt for at alle disse tre burde spille fra start. Ulempen med denne formasjonen er at Pennant ikke får spille. Men han kan jo kjøres inn på slutten i en offensiv vingback-rolle om det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...