Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å for en konge bra runde!

 

Kjempe mål av Torres og et godt straffespark av Gerrard.

 

Synd med gult kort til Carragher og mål til Man U.

 

Men en hitill konge bra kamp!

 

Noen som fikk med seg hvorfor Van Der Saar fikk gult kort?

 

Fikk bare et glimt av det, kanskje jeg tok feil?

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Syns den straffen var billig jeg.

 

Reina var jo knapt borti Park, men men, skjønner at han dømmer, men syns den er billig.

 

Typisk.

Hahhahahahahaha. Dummeste jeg har hørt på lenge. Var mye klarere den enn Gerrard sin.

 

Gerrard overspilte iallefall ikke. Reina var knapt borti park, og han kaster seg som han blir skutt i ryggen. Uansett, det er litt kontakt, og den er helt ok å dømme på.

 

Som jeg sa i United tråden, slutt og vær bitter, er fortsatt 45 min og spille for.

 

Edit :

 

Erlend, du tar feil, vi blir tydeligvis eid av alle kunster av United(ifølge United supporterne)

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar
Syns den straffen var billig jeg.

 

Reina var jo knapt borti Park, men men, skjønner at han dømmer, men syns den er billig.

 

Typisk.

Hahhahahahahaha. Dummeste jeg har hørt på lenge. Var mye klarere den enn Gerrard sin.

I quote you:

 

Hahhahahahahaha. Dummeste jeg har hørt på lenge. Var mye klarere den enn Park sin.

Lenke til kommentar

VDS var vel framme og drøya / prøvde å psyke ut Gerrard.. Regner med det var derfor.

 

Ubeskrivelig spennende kamp som har ALT foreløpig. Ser frem til andre omgang, tror vi greier dette:) Regner med at United gjør et bytte ganske snart, blir nok berbatov litt utover i omgangen..

Lenke til kommentar
Dette var mildt sagt uventet, men utrolig deilig. Straffene var like klare begge to. ManU sin var ikke klarere enn vår, bullshit Raste.

 

La oss bare holde dette nå da! Skjelver!

Second that.

 

Satt stille uten og hyle av glede etter andre måle til pool (med anstrengelser) for ikke å skremme hele husholdet her.

 

Har også måtte holde stefaren min up to date med kampen (Man U fan) med noen sarkastiske kommentarer. :)

 

Gud jeg skjelver.

Lenke til kommentar
Dette var mildt sagt uventet, men utrolig deilig. Straffene var like klare begge to. ManU sin var ikke klarere enn vår, bullshit Raste.

 

La oss bare holde dette nå da! Skjelver!

 

 

Blir nok 3-2 til United tipper jeg. De har jo en fin tradisjon av å flakse seg til mål :p

 

Men men, er fortsatt 45 min igjen. Håper vi klarer dette, men pessimisten i meg, sier vi taper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...