Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste PL-kamp er forøvrig hjemme mot WBA. DEN bør vi greier uten nevneverdige problemer. Vi har møtt WBA 6 ganger i PL siden 2002. Vi står med 6-0-0 på de kampene og 19-0 i målforskjell. Årets utgave av WBA er det heller intet å skryte av, samt at vi regner med å ha Torres tilbake til den kampen. Velger heller å se frem til den PL-kampen enn å grine over tapet her. Best å komme seg over det fortest mulig, uansett hvor mange som minner deg på tapet i dag. Vår neste kamp er forøvrig nok en hjemmekamp, men da i CL mot Atletico. Meget mulig at Torres vil få spilletid i den kampen, noe som gjør at han forhåpentligvis greier å komme seg i form til å ha en god kamp mot WBA neste helg.

 

Forresten... Jeg ber dere medsupportere om å informere meg om hva dere mener med Black November? Siden Rafa's inntog, har vi ikke hatt en helsvart november, har vi vel? Kan ikke huske det jeg... Eneste resultater jeg kommer på hvor vi har avgitt poeng/tapt i november-måned er:

- Mot Rovers i 07/08: U

- Mot Pompey i 06/07: U

- Mot M'boro i 06/07: U

- Mot Arsenal i 06/07: T

- Ingen i 05/06!

- Mot M'boro i 04/05: T

- Mot B'ham i 04/05: T

- Mot Rovers i 04/05: U

 

Det er vel og merke kamper i PL jeg fokuserer på. 3 tap og 4 uavgjorte kamper siden 04/05-sesongen.. Tja... Vil ikke kalle det for noe Black November allikevel.. Men men, forskjellig syn på den saken da... Så ja, jeg bare spør. That's all.

 

Men ja, for meg er nå kampen mot Spurs "glemt". Vi tapte når vi skulle ha avgjort det for lenge siden. Det må vi bare leve med også rette fokuset mot hjemmemøtene mot Atletico og WBA istedenfor. Noen flere som joiner meg på den, eller..?

 

EDIT: Ikke at jeg bryr meg om dere er sure eller ei, men det er smålig latterlig å se folk påstå at Man Utd og Chelsea hadde flaks i dag. Jaja, deres begravelse. Heh.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Vi må bare glemme dette her og vinne de neste kampene, vi er fortsatt i en bedre posisjon enn vi noensinne har vært i. Og på papiret er ikke dette den verste kampen å avgi poeng i, men å gjøre det på den måten vi gjør i dag er direkte hårreisende og i lengden er det slike ting som dette her som vil avgjøre om vi er med i et tittelrace eller ei. Jeg håper dette ikke gjentar seg, og at vi kan greie å drepe kampene mer. Avgir vi poeng mot WBA legger jeg meg på motorveien.

Lenke til kommentar
Stopleskudd er flaks som jeg sa tidligere, med mindre de er vel plassert fra frispark eller straffe. Inn=flaks, ut=uflaks.

Du så altså ikke kampen.

Nei. Nå kom vel de påstandene sist i tråden her i sinnet mitt siden det var bare uflaks stolpeskudd vi hadde idag. Er så tragisk. Taper vi mot WBA, så tar vi oss en gåtur t/r Bergen Hewitt?

Lenke til kommentar

Er utrolig frustrert nå, vi scorer tidlig og har full kontroll, vi har tonnevis med sjangser til å avgjøre kampen uten å sette de. Men vi misslykkes og får to mål i mot, et av de selvmål. Vi får svi for at vi ikke er effektive nok og klarer å drepe kampen når vi har muligheten. Tottenham tar 3 poeng, poeng som vi skulle hatt. Regner med det ikke blir så mye mer snakk om flaks fra Man Utd supportere framover, for det har vi ikke i dag.

 

Nå må vi bare se framover, vi bør avgjøre CL gruppespillet i midtuken og vi bør ta 3 poeng mot WBA neste helg. Vi må reise oss igjen og gjøre dette til en enkeltkamp som glapp i vår disfavør, ikke til starten på en dårlig periode. Vi er fortsatt a poeng med serielederen og vi har alle muligheter.

 

YNWA

Lenke til kommentar

Det Liverpool gjør som er fullstendig dumt, lite smart og tragisk mot de litt dårligere lagene. Er å spille safe etter vi har scoret et mål. Vi må presse på så lenge vi klarer, og heller spille safe de siste 10min vis vi leder med 2 eller fler mål. I hele første omgang er vi så føkkings passive etter vi scoret at det er dumt. Vi må utnytte sjansene, slik de andre topplagene gjør mot de antatt dårligere lagene. Og ser jeg Benayoun komme inn mot slutten i neste kamp når vi har uavgjort/ligger under så skrur jeg av tv'en, for da er alt håp ute.

 

 

Nå kom Chelsea opp på lik poengsum, med en fantastisk! målforskjell. De blir vanskelige og riste av seg!

 

Nå vil jeg bare ha Torres tilbake i storform, og ikke mer skade på han resten av sesongen!

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Som Jefecito sa i united-tråden før i dag - ikke dra alle under en kam, vi kan stort sett oppføre oss som folk, eller hva?

 

 

:D

 

 

Er faktisk ikke så skuffet som jeg hadde trodd. Når russerkuken på Spurs scoret så hadde jeg mest lyst til å knuse noen eller noe. Men jeg er nå litt glad faktisk. Så lenge jeg ikke tenker på fotball da.

Lenke til kommentar
Dette var bare et avdrag

Jeg skjønner ikke, det er ikke ufortjent a vi har vunnet kampene tidligere i sesongen? Ja, vi har snudd mange kamper. Men flaks er et tullete ord å bruke.

 

Det er ikke flaks at dere har vunnet hver kamp men lykken har desidert vert på Liverpool sin side til nå denne seosngen. Det er ihvertfall min mening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...