Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

På Værnes ble jeg møtt med "flyet ditt ble ombooket i september, du har fått mail". Det var litt stress, men jeg fikk ordnet det. Så nå er det 99.99% sikkert at jeg rekker flyet mitt til Liverpool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vurderer å knekke et par pils her i Trondheim. Var litt ustabil ping i CS.

 

Det er stress å reise med kun håndbagasje. Denne gang har jeg kjørt en taktikk der jeg ikke pakker noe Liverpool-greier. Kjøper alt der nede. Drakt og skjerf til kampen, ting med Liverpool-logo som jeg aldri får bruk for etter kampen.

Lenke til kommentar
Vurderer å knekke et par pils her i Trondheim. Var litt ustabil ping i CS.

 

Det er stress å reise med kun håndbagasje. Denne gang har jeg kjørt en taktikk der jeg ikke pakker noe Liverpool-greier. Kjøper alt der nede. Drakt og skjerf til kampen, ting med Liverpool-logo som jeg aldri får bruk for etter kampen.

Hvorfor reise med kun håndbagasje? Greit det er enkelt og lett, men en liten bag over skulderen med de viktigste tingene er vel ikke så mye.

Skal du tur/retur samme dag, så forstår jeg litt.

Lenke til kommentar

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera

Babel - Keane

 

 

Sentralt velger jeg å gå for Gerrard/Masche. Alonso får en hvil til WBA kampen til helga der han og Gerrard skal starte i midten. Torres inn for en Babel som begynner å bli sliten, med da rundt en halvtime igjen. La selvsagt Torres starte om han er 100% fit, men det tviler jeg på at han er derfor blir det sånn.

Lenke til kommentar
Hadde vært skøy å se N'Gog og Babel på topp, men jeg håper vi kjører med det beste vi har, og knuser dem.

Mens jeg håper vi stiller smart og sparer vesentlige spillerne til helgen.

Håper PL blir prioritert iår.

 

Knuse dem er jeg for :thumbup:

 

 

WBA skal alltid bli eid, så jeg håper vi får se dette laget:

--------------- Torres - Keane ------------

Babel -- Gerrard -- Mascherano -- Benny

Insua --- Agger --- Carragher -- Degen?

------------------ Reina

 

 

Alonso fortjener en pust i bakken. Han har vell spilt det meste som kan spilles sålangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...