Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 timer siden):

Surt, men heldig poeng. Dårligste jeg har sett av Milner. 

Off 

Ikke enig i heldig poeng. Er jo ingen tvil at Kane skulle hatt rødt kort. Da hadde jo sjansene for seier vært betraktelig større. Så uheldig at dømmingen er så latterlig.

• Liker 1
Skrevet

Kampen går akkurat som forventet. Det er Ligacupen. Like greit å slippe flere unødvendige kamper.

Ikke akkurat mye en kan gjøre mot et relativt toppet lag som har fått hvile en halv evighet.

Skrevet
KANE2009 skrev (14 minutter siden):

Trodde man var inne i kampen igjen så kom den fra Maddison 🙄 Begynner å bli litt flaut nå.

Hadde du forventet noe annet enn flaut? Ligacupen og flaut går hånd i hånd. Vi visste Klopp kom til å stille et ganske så som så lag og at Leicester mest sannsynligvis kom til å stille veldig sterkt fordi de rett og slett har behov for å holde spillerne sine i gang etter en så lang pause som de har hatt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

A-laget til Leicester  slår B+ungdommene til Liverpool 8 av 10 ganger. 

Skrevet
Cappo skrev (12 minutter siden):

Hadde du forventet noe annet enn flaut? Ligacupen og flaut går hånd i hånd. Vi visste Klopp kom til å stille et ganske så som så lag og at Leicester mest sannsynligvis kom til å stille veldig sterkt fordi de rett og slett har behov for å holde spillerne sine i gang etter en så lang pause som de har hatt.

Forventer ikke toppet lag, men en hardt kjempet kamp hvor vi stiller et ok-ish lag på Anfield forventer jeg ja.  Kanskje taper man, men forventer ikke å ligge under 1-3 til pause, hvor 2 av deres mål kommer etter tabber fra oss (kan vel også diskuteres om det tredje målet er keepertabbe, bedre keepere hadde ihvertfall tatt den "kanonkula"). 

Skrevet
KANE2009 skrev (1 minutt siden):

Faen meg fortjent. Kun et lag som vil spille fotball denne omgangen.

Jeg skjønner ikke. Leicester kjører over Liverpool, hvorfor i allverden begynner de å drøye tid allerede få minutter inn i 2. omgang?
Er jo livsfarlig, for det er utrolig vrient å mentalt resette seg selv mentalt når de plutselig må forholde seg til et slikt press.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...