Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er veldig god på Football Manager hvertfall! Sterk, god kondis, gode defensive stats...mindre god på innlegg/teknikk. Regner det uansett som ganske usansynlig at han velger oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var det, da..

I følge artikkelen jeg leste har visstnok Liverpool, Arsenal og City tilbudt ham kontrakt, mens også Juventus, AC Milan og Roma har vært i kontakt med han. Arsenal har Monreal og Gibbs, City har Clichy og Kolarov, Juventus har Alex Sandro, Milan har Antonelli, Vangioni og De Sciglio og Roma har Rui, Juan Jesus og Emerson. Liverpool har Milner og Moreno.

Jeg vil dermed si at Liverpool er desidert dårligst stilt i konkurransen her, og hvis Kolasinac tenker spilletid har nok best sjanse for Liverpool. I dagens pengefotball er det nok andre ting som veier sterkere, og der stiller vi nok midt på treet.

Skrevet (endret)

Moro å se dette bildet! Moran var en av de originale Boot Room-herrene. R.I.P.  Lånt fra Liverpool.no forøvrig.

bootroom_opt.jpg?cdv=636257837700000000

Endret av oOF
Skrevet (endret)

Kanskje ta det i en primeira liga-tråd? Sorry om jeg virker grumpy, men Coates har jo vært innom to klubber etter oss og var aldri noen stor Liverpool spiller, så jeg bryr meg ganske lite om han egentlig.

Endret av KANE2009
Gjest bruker-343576
Skrevet

Kanskje ta det i en primeira liga-tråd? Sorry om jeg virker grumpy, men Coates har jo vært innom to klubber etter oss og var aldri noen stor Liverpool spiller, så jeg bryr jeg ganske lite om han egentlig.

Han hadde jo et ganske fint mål da. Eneste jeg egentlig også husker fra han ;)

Skrevet

Du får lese resten av setningen  ;)

Jeg gjorde det, men da ble ikke poenget mitt like godt ;)

Uansett: Coates har vært i klubben, scorte et fantastisk mål mot QPR (synd vi tapte kampen). Kan fint snakkes om han her =)

Skrevet

Du får lese resten av setningen  ;)

Jeg gjorde det, men da ble ikke poenget mitt like godt ;)

Uansett: Coates har vært i klubben, scorte et fantastisk mål mot QPR (synd vi tapte kampen). Kan fint snakkes om han her =)

Coates spilte 24 kamper iløpet av to sesonger (hvorav halvparten var i cuper) og var på sin beste dag en middelmådig spiller (minus 3 sekunder med magi mot QPR). Jævlig glad for at han er borte fra klubben igrunn. At han sleit mot Oldham sier vel sitt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Men sexy var han. <3

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Speaking of: sakho, Wijnaldum og Klopp er alle nominert til månedens spiller /trener.

:)

Skrevet

Hadde vært så sykt kult om Sakho vant månedens spiller etter sine 3 første PL-kamper for sesongen. Skikkelig fuck you til alle som tvilte på hans kvaliteter. Han fortjener prisen så utrolig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...