oOF Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Joda, men samtidig så kan jo Klopp justere posisjonen til Benteke. Du får ikke så ofte ballen bak stopperne.
Cappo Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 (endret) Jeg ser poenget med at en ønsker en kraftspiss. Men.. det som skjer da, er at slike store kraftige spisser får veldig mange færre frispark som de skulle hatt, som en kanskje ville fått med en mer teknisk spiss. Og kan noen snart til helvete å kaste Pulis ut av Premier League? Er så jævlig lei den stygge, unødvendig harde anti-fotballen han står for. Først med Stoke og nå med WBA. Jeg kan respektere anti-fotball i den form at en legger seg bakpå og spiller kynisk, slik som Chelsea gjorde mot Liverpool når Liverpool slåss om ligagullet. Men slik anti-fotball med unødvendig tøffe taklinger og mer holding enn Skrtel selv har gjort gjennom hele karrieren har jeg absolutt NULL! respekt for. Endret 13. desember 2015 av Cappo 2
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 (endret) Enighet i alle punkter. Endret 13. desember 2015 av .AN.XVIII.IV:.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Jeg må få se kontrakten til Milner, bør stå at han MÅ starte alle kamper for jeh skjønner ikke hvilken annen grunn det er for at han gjør det.
Schweigaard Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Jeg hater fotball. Gidder faen ikke mer.
Jedi Jordal Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Jeg må få se kontrakten til Milner, bør stå at han MÅ starte alle kamper for jeh skjønner ikke hvilken annen grunn det er for at han gjør det. Ja det må stå der. Helt uforståelig at han skal starte hver kamp.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Origi virket lovende,bør starte mot Watford. Milner burde selvfølgelig ikke. Veldig bra at sakho er tilbake nå som lovren ble skadet. Et steg frem og et tilbake.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Denne her er fin https://streamable.com/5fjv 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Føler jeg blir mektig irriterer på lallana of Coutinho som ikke nettet på sine to übersjanser
SpongeFrog Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Ikke tvil om at det må handles kantspillere i januar! Burde sån serr låne ut Firmino.
Kammizez Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Jeg må få se kontrakten til Milner, bør stå at han MÅ starte alle kamper for jeh skjønner ikke hvilken annen grunn det er for at han gjør det. Han løper. Gratulerer, han er deres Grosskreutz.
Tunky Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Kammizez, du har god peiling på B. Dortmund? Hvordan er Subotic egentlig? Ser at han blir linka til Liverpool omtrent daglig..
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Har det kommet noe informasjon om skaden til Lovren? Håper det så verre ut en det var.
Kammizez Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Han har ikke vært helt den samme etter skaden han hadde for et par år siden. Ifjor hadde han småfeil her og der. Etter at Tuchel tok over i sommer har han fått veldig lite spilletid, da både Sokratis og Bender foretrekkes sammen med Hummels. Men jeg antar at det er mest på grunn av litt manglende teknikk. Han fikk dog spille i de to siste kampene grunnet skadet, og han så veldig solid ut. Dere får absolutt en solid stopper om dere kjøper ham, og han er fortsatt bare 26 år. Han er en klassisk stoppertype. Fysisk og hodesterk. Han har vel også vært under Klopp gjennom hele karrieren sin, både i Mainz og i Dortmund. Det er nok fullt opp til ham, om han ønsker mer spilletid eller ei. Det er jo ikke akkurat sikkert at han får noe mer spilletid i LFC da. Men om Klopp får ham tilbake til sitt beste nivå så er det fullt mulig.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Nok en gang en fryd å høre Klopps post-match intervju
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Har det kommet noe informasjon om skaden til Lovren? Håper det så verre ut en det var.Ikke enda.
SpongeFrog Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 finner ikke intervjuet på tv2 sine sider? Har du link mr?
indahla Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 finner ikke intervjuet på tv2 sine sider?Alle Liverpool sine pressekonferanser legges ut på denne kanalen (tror jeg): https://www.youtube.com/channel/UCbzInj_T1JTkfYZXX9dc9IQ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå