Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ser poenget med at en ønsker en kraftspiss. Men.. det som skjer da, er at slike store kraftige spisser får veldig mange færre frispark som de skulle hatt, som en kanskje ville fått med en mer teknisk spiss.

Og kan noen snart til helvete å kaste Pulis ut av Premier League? Er så jævlig lei den stygge, unødvendig harde anti-fotballen han står for. Først med Stoke og nå med WBA.

Jeg kan respektere anti-fotball i den form at en legger seg bakpå og spiller kynisk, slik som Chelsea gjorde mot Liverpool når Liverpool slåss om ligagullet.

Men slik anti-fotball med unødvendig tøffe taklinger og mer holding enn Skrtel selv har gjort gjennom hele karrieren har jeg absolutt NULL! respekt for. 

Endret av Cappo
  • Liker 2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg må få se kontrakten til Milner, bør stå at han MÅ starte alle kamper for jeh skjønner ikke hvilken annen grunn det er for at han gjør det.

Skrevet

Jeg må få se kontrakten til Milner, bør stå at han MÅ starte alle kamper for jeh skjønner ikke hvilken annen grunn det er for at han gjør det.

Ja det må stå der. Helt uforståelig at han skal starte hver kamp.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Origi virket lovende,bør starte mot Watford. Milner burde selvfølgelig ikke.

Veldig bra at sakho er tilbake nå som lovren ble skadet. Et steg frem og et tilbake.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Føler jeg blir mektig irriterer på lallana of Coutinho som ikke nettet på sine to übersjanser

Skrevet

Han løper. Gratulerer, han er deres Grosskreutz.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Har det kommet noe informasjon om skaden til Lovren? Håper det så verre ut en det var. 

Skrevet

Han har ikke vært helt den samme etter skaden han hadde for et par år siden. Ifjor hadde han småfeil her og der. Etter at Tuchel tok over i sommer har han fått veldig lite spilletid, da både Sokratis og Bender foretrekkes sammen med Hummels. Men jeg antar at det er mest på grunn av litt manglende teknikk. Han fikk dog spille i de to siste kampene grunnet skadet, og han så veldig solid ut. Dere får absolutt en solid stopper om dere kjøper ham, og han er fortsatt bare 26 år. Han er en klassisk stoppertype. Fysisk og hodesterk. Han har vel også vært under Klopp gjennom hele karrieren sin, både i Mainz og i Dortmund. Det er nok fullt opp til ham, om han ønsker mer spilletid eller ei. Det er jo ikke akkurat sikkert at han får noe mer spilletid i LFC da. Men om Klopp får ham tilbake til sitt beste nivå så er det fullt mulig.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nok en gang en fryd å høre Klopps post-match intervju

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har det kommet noe informasjon om skaden til Lovren? Håper det så verre ut en det var.

Ikke enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...