Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brendan er den viktigste mannen i klubben. Husker tilbake til første pre-season, man kunne den gang allerede se forskjellen i måten man spilte på kontra tidligere. Siden den gang har man bare blitt bedre og bedre.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Remember the 39.

10311760_315560505266480_136607078724324
Rip.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Shaqiri >>>> Lallana any day. Er det 30 mill for Lallana og 30 mill for Shaqiri, hadde valget mitt falgt på Shaqiri. Mellom 20-25 for Lallana er greit.

Sitter med en liten følelse av at han kanskje stikker til Spurs og.

Skrevet

Har vist kjørt kjerringen på tjukken og har familie så London passer bedre en Liverpool, forståelig.

Alltid kjekt med engelskmenn som spiller godt , men de er hinsides overprisa.

Skrevet

Bytting på rickie lambert til Liverpool er suspendert. Snakk om pris på 4mill £. Positivt, backup spiss med god erfaring som er liverpoolsuporter

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Sky melder at Lambert nærmer seg.

32 år, altså. Skjønner ikke hva vi skal med ham, men han er jo ingen dårlig spiller. Liverpool-supporter også som karen ovenfor nevner. Hadde ikke betalt mer enn 4-6m for ham.

Skrevet

Kjedelig å starte med en sånn signering ja. Minner meg litt om Kolo-signeringen - halvgod og halvgammel. Redd han ender opp som Kolo, Aspas, Alberto osv., rent stallfyll.

Skrevet

Ryktes også at det er en dobbel deal, Lallana og Lambert. Prisen på Lallana senkes om vi kjøper Lambert (eller noe i den duren), Saints trenger ikke betale så mye til Bournemouth for salget av Lallana osv.

Lambert >>>>> Aspas som backup.

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til reglene rundt homegrown-greiene, men det kan jo være at Liverpool "trenger" flere homegrown spillere og? Eventuelt for å kjøpe inn en ny "overseas".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...