Gå til innhold

Logitech-nytt for spillere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det G15 tastaturet kommer med knapper for frem, tilbake og play/pause for winamp så er det interesant.

Desuten ser det ut til at de har sløyfa fremover knappen på G5 (kommer til og savne den mindre en skrolle knappene). eller så ser det ut som om de to knappene for oppløsninga ikke er helt behagelige.

Skrevet
Musa var fin den :whistle: , men tastaturet var rett og slett stygt!

Kommer ikke på mitt skrivebord!

Jepp, enormt støgt det tastaturet, men personlig er jeg ikke så opptatt av tastaturutseende.

AtW

Skrevet

Du kan så si.. Jeg kjøpte min MX518 for 4 måneder siden og er veldig fornøyd med den. Men jeg må nok si at jeg har litt lyst på den G5 musen. Jeg har fortsatt en del skepsis til trødløst i forbindelse med spilling, så G7 er utelukket intil jeg ser tester som kan omvende meg..

Skrevet

Musene ser ut til å ligne mer på MX1000 enn MX518 i utseende. Det er bra siden MX1000 er mye bedre å holde/bruke.

Men bytter nok ikke mus så fort (har MX1000)

Men tastaturet kjøpes i hvertfall ikke. Her blir det å spare til OLED tastaturet. Det er fremtiden. Hvorfor huske hvor ting er, når du kan programmere tasten med bilde

Skrevet

teit at det bare er en tilbake knapp, ellers så er det vel slik at den ene knappen er på venstre side og den andre er på høgre...

Liker bedre designet på Mx518 og de andre...

Skrevet
Hvis det G15 tastaturet kommer med knapper for frem, tilbake og play/pause for winamp så er det interesant.

Desuten ser det ut til at de har sløyfa fremover knappen på G5 (kommer til og savne den mindre en skrolle knappene). eller så ser det ut som om de to knappene for oppløsninga ikke er helt behagelige.

Hei. Hvis du går på innstillinger i winamp så kan du jo sette hvilken som helst knapp til å spille av musikk og alt det.

Skrevet
Mye stiligere det syke oled tastaturet som kommer om en stund. Men mye dyrere også.

Så vidt jeg vet var det bare et designutkast, og ikke på noen måte et tastatur som noen gang kommer til å bli laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...