Gå til innhold

Logitech-nytt for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye stiligere det syke oled tastaturet som kommer om en stund. Men  mye dyrere også.

Så vidt jeg vet var det bare et designutkast, og ikke på noen måte et tastatur som noen gang kommer til å bli laget.

Så kjipt :(

 

Det MÅ da komme ut en eller annen gang, er jo genialt!!

Prisen blir vel neppe under 8-900?

 

Det bildet er tatt fra Logitech, så ja man får kjøpt Norsk versjon i Norge.(ÆØÅ)

 

Jeg er VELDIG glad for at de fjernet den grusomme hurtigveksleren som bare var i veien, fins det noen som brukte den? :hmm:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Visst G7 musen ikke har samme delay som MX 1000 skal jeg ha meg en sånn! :love:

MX 1000 er det dårligste kjøpe mitt hittil!

Solgte den å gikk tilbake til MouseMan Dual Optical.. Så er litt skeptisk til noe annet er bevist :roll:

Jeg ska se tester før den blir kjøpt.

Delay? Har ikke det på min MX1000

 

-Åh vent, er vel cs det er snakk om?

Lenke til kommentar

wee :) gleder meg virkelig til å få åpne opp pakken til dette keyboardet :whistle: si meg.. er det bare jeg som liker designen ? og den lcd ruta ser jo deilig ut også :love: *få vann i munnen av* ser at en del nettbutikker har lagt ut priser allerede. 500-600 kr. ikke så dårlig men er det noen som tror det blir dyrere ?

Lenke til kommentar

O.o

 

det oled tastaturet _må_ jeg ha! :mrgreen:

 

 

apropos microsoft tastatur og winamp.

jeg har ett microsoft tastatur som heter Internet Keyboard Pro.

ser ganske standard ut, men fytti rakkern, det er ett godt tastatur. og det wianmp problemet som ble nevnt.. full støtte på play, pause, stop, next og prev rett ifra boksen uten noe knoting overhodet, fungerer selv i spill, om det så er CS, UT, Quake, Far-Cry, BF osv. det er bare å plugge i ps2/usb ledningen og installere driveren som kommer med tastaturet og vips så var de aller fleste multimedia-program støttet. har tillogmed en egen knapp for å starte installerte multimedia-programmene, driveren selv finner ut hva som er installert og når man trykker på knappen så dukker det opp en liste over alle programmene og da er det bare å bruke piltastene for å velge hvilket multimedia-program som skal startes. ett stort pluss i margen for det tastaturet er to usb (1.1.. det var laget før usb2.0 ble en standard) porter i bakkanten av tastaturet.

Endret av Prelude
Lenke til kommentar
Det MÅ da komme ut en eller annen gang, er jo genialt!!

Prisen blir vel neppe under 8-900?

 

Det finnes faktisk i prisguiden til Hardware.no, så et fantasiprodukt er det nok ikke.

Logitech G15

Det jeg snakket om er OLED-tastaturet :)

 

http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/answers/

Enten så kommer dette, eller et annet som ligner. Prisen blir neppe under 2k før flere produsenter kommer på banen.

 

Enig i at det er genialt med oled på hver tast. Kommer garantert til å kjøpe, før eller siden, og da skal jeg gå over til dvorak. Ellers så er jo dette også et kult tastatur :) (Selv om man kan få nøyaktig samme effekt på tastaturet man har i dag vha sprit-tusj/tape/tipp-ex/annet)

Lenke til kommentar
hva er lcd skjermen til, fikk det ikke med meg...

Stussa på at ikke hw.no skrev mer om det. Det er jo det aller kuleste. Det skal være mulig å bruke skjermen til å vise informasjon fra spillet du spiller eller fra andre programmer som går i bakgrunn (mail, msn...). Jeg tipper du kan sette opp endel default ting med medfølgende programvare, men det følger også med en SDK som gjør at man kan spikke sine egne visninger. Akkurat hvordan det foregår har jeg ikke funnet ut, om man bruker et scriptspråk eller om det må kompileres i Visual Studio. Og til sist kan også spillutviklerne støtte tastaturet og legge ut valgfri informasjon der.

 

Bruksområder? Tja, det bør ikke brukes til å vise ammo og helse, men f.eks. objectives i Call of Duty kunne vært kult å hatt der. I CSS drømmer jeg om å få informasjon tilsvarende rank, timeleft, nextmap og ff tilgjengelig. Hele tiden. Og oppdatert i sanntid... :dribble:

Lenke til kommentar
hva er lcd skjermen til, fikk det ikke med meg...

Stussa på at ikke hw.no skrev mer om det. Det er jo det aller kuleste. Det skal være mulig å bruke skjermen til å vise informasjon fra spillet du spiller eller fra andre programmer som går i bakgrunn (mail, msn...). Jeg tipper du kan sette opp endel default ting med medfølgende programvare, men det følger også med en SDK som gjør at man kan spikke sine egne visninger. Akkurat hvordan det foregår har jeg ikke funnet ut, om man bruker et scriptspråk eller om det må kompileres i Visual Studio. Og til sist kan også spillutviklerne støtte tastaturet og legge ut valgfri informasjon der.

 

Bruksområder? Tja, det bør ikke brukes til å vise ammo og helse, men f.eks. objectives i Call of Duty kunne vært kult å hatt der. I CSS drømmer jeg om å få informasjon tilsvarende rank, timeleft, nextmap og ff tilgjengelig. Hele tiden. Og oppdatert i sanntid... :dribble:

Går det ikke ann å få plugins som viser sånt? Regner med de fleste har en sekundær monitor med plass til slikt? ;)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...