Gå til innhold

Logitech-nytt for spillere


Anbefalte innlegg

Går det ikke ann å få plugins som viser sånt? Regner med de fleste har en sekundær monitor med plass til slikt? ;)

? Du mener altså en ekstra skjerm, kun med ekstrainformasjon? (Har du link til en slik plugin?) Men jeg tror ikke "de fleste" har det. Forøvrig har jeg ikke plass til en skjerm til på skrivebordet mitt, så en sånn liten nusselig én på tastaturet hadde passa meg ypperlig. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det ikke ann å få plugins som viser sånt? Regner med de fleste har en sekundær monitor med plass til slikt? ;)

? Du mener altså en ekstra skjerm, kun med ekstrainformasjon? (Har du link til en slik plugin?) Men jeg tror ikke "de fleste" har det. Forøvrig har jeg ikke plass til en skjerm til på skrivebordet mitt, så en sånn liten nusselig én på tastaturet hadde passa meg ypperlig. :yes:

Jeg har ikke spilt på en stund, så har desverre ingen lenker, kan godt hende det ikke finnes også. Men jeg har ihvertfall en ekstra skjerm til "mindre viktig" informasjon (samurize med systeminfo, vær, tv-program, kalender/avtale-bok og en rss-feed eller to, dc, foobar, e-mail, trillian/msn). Det vil jeg anbefale til de fleste. Så litt info fra spillet på den andre skjermen burde også la seg gjøre skulle man tro...

 

AtW

Lenke til kommentar

Oled tastaturet skal komme på markedet neste år. Leste at de hadde fått så bra respons fra folk som ville ha det, at det fikk dem til å lete etter noen som kunne produsere det for dem.

 

Jeg skal i hvertfall ha dem.

 

 

 

Regner med at G7 musen blir helt lik i størrelse som MX1000. Det kan hende at de har fått den noen gram lettere, men tror egentlig ikke det. Eneste forskjellen blir vel farge og DPI velger.

 

Selv syntes jeg den ikke er spesielt tung å bruke.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...