Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Noen som vet om/naar det vises eventuell reprise av Middlesbrough-kampen? (Mandag ->) Sitter i Madrid naa, saa har ikke sjanse for aa se den. (Reiser hjem soendag.) Har faatt noen til aa ta opp Roma-kampen, men faar ikke noen til aa ta opp Middlesbrough. Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om/naar det vises eventuell reprise av Middlesbrough-kampen? (Mandag ->) Sitter i Madrid naa, saa har ikke sjanse for aa se den. (Reiser hjem soendag.) Har faatt noen til aa ta opp Roma-kampen, men faar ikke noen til aa ta opp Middlesbrough. Anyone?

 

Canal+ pleier vel å sende kamper i reprise dagen etter f.eks? Sikkert på eit veldig ugunstig tidspunkt for mange.

Lenke til kommentar

Tror Manchester United hadde trengt og styrke litt bakover til sommeren. Har jo 3 klasse spillere med Evra, Rio og vidic. Gary er gammel nå og Brown stikker jo kanskje. Ser kvaliteter i noen av ung gutta, men det er litt for tidlig enda for de. O'Shea er grei å ha rundt omkring, men jeg synes ikke han er stabil nok. Synes de skulle kjøpt Lahm jeg, han kunne bidratt til mye tror jeg, men jeg veit ikke om han er mulig å få tak i. Hadde også vært fint med en stopper til som holdt ganske høyt niva.

 

El hva mener dere?

Lenke til kommentar
Jeg har vanskelig for å tro at Barcelona skal tape med mer enn ett mål hjemme - med eller uten Ronaldinho og Messi. Men man vet aldri, selvfølgelig.

 

Aldri avskriv tyskere. De klarer ofte å klore til seg det utroligste.

Jeg avskriver dem ikke - og én ting er å klore seg fast til et OK hjemmeresultat - men de score på Camp Nou og samtidig holde nullen. Det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar

Joda. Ser fortsatt på Pique som ein spelar som kan ta steget opp dersom han får sjansen. Går jo eindel rykter om at Barca gjerne vil kjøpe han tilbake. O'Shea er jo Uniteds store potet og kan brukast overalt, men eg er usikker på om han er god nok til å bekle venstre eller høgrebacken over lenger tid. (eller kanskje det er akkurat det han er)

Dersom Brown blir, så er vel ikkje stoppar førstepri, men det kunne nok vore greit å hatt en kvalitetsback til. Lahm har jo blitt nevnt men det er mange backar der ute, og vi må i såfall ha ein som passar inn i systemet.

Lenke til kommentar
Trodde O'Shea i sine yngre dager var Uniteds største backtalent?

O'shea var utvilsomt et talent. Men har ikke utviklet teknikken, i tillegg har han jo aldri fått spille på en fast posisjon å dermed kunne utvikle seg der. Men han er rå på hode, og spillerforståelsen er det ingenting å si på. En utmerket back-up.

 

Men jeg vil ikke kjøpe nytt når vi tross alt har Brown, mannen er jo stål. Hadde kunnet spilt fast sentralt på alle lag i Premier league.

 

Pique håper jeg får mer spilletid, men virker rett og slett som han ikke imponerer på treningene siden han får mindre og mindre sjanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...