Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

For kun kompetitive kamper er rekorden 235, og Messi, med sine 196 mål, kommer nok til å slå den tidlig neste sesong.

Tipper han gjør det allerede denne sesongen om han ikke skader seg eller på andre måter må stå over flere kamper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Seriøst. Når jeg sier Messi er glemt om 20 år og jeg har snakket om tidenes beste diskusjonen, slår det dere ikke at jeg ikke mente det bokstavelig (vi må slå opp wikipedia for å finne ut hvem Messi var), noe som hadde vert en helt absurd tanke, men mente at han ikke kom til å være med i tidenes beste diskusjonen lengre som Ronaldo Zidane Maldini osv ?

Jeg kan ikke forstå at det kan misfortås

Endret av Limbeck
  • Liker 2
Skrevet

Jeg forstod deg, Limbeck :)

Jeg er forsåvidt ganske enig også, men det er umulig å si. Plutselig så vinner Argentina et VM eller to med Messi på laget. og da kan nok pipen få en annen låt.

Skrevet

Kjøpe drakter. Hvor?

Spørs hvilke?

Ellers er mine favorittnettsteder www.subsidesports.co.uk, eller www.mmsports.com .

com istede for co i den første linken, bare så folk vet det ;)

Vidic er ute i 1 kamp.

Skrevet

Vi spiller kamp om 13 timer og vi har ikke noen kamptråd?

Alle kan lage tråd, til og med du. :)

Uansett, slengte opp en i full fart nå.

Skrevet

Jeg er altfor redd for at vi skal begynne å tape om jeg begynner å lage kamptråder ;)

Er ikke overtroisk til vanlig men tør ikke angående fotball i tilfelle jeg tar feil. Hmmm. Hvem laget kamptråd til City kampen?

Skrevet

Latias aka mr know it all: Når er CC trekkninga i dag?

The draw for Round 5 of the Carling Cup will take place on Saturday 29th October on Sky Sports Soccer Saturday programme, from approximately 12.20pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...