Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Fin dansing!

Ellers litt rykter:

#Sneijder skal være så desperat etter å komme til å #MUFC at han er villig til å senke lønnskravet sitt med £ 60.000 i uka.(The Sun)
Skrevet

To tøffe kamper foran oss nå. Vinner vi begge er jeg bra fornøyd. Er jo hjemme mot både Arsenal og Tottenham så vi skal hvertfall ha poeng på begge kampene. Håper virkelig det blir 6 poeng de to neste. Tipper det blir to gode kamper.

Skrevet

Kjenner blir litt lykkelig når jeg leser at Jarstein takket nei til spill i United, han har ikke akkurat vist å være den beste målvakten der ute, men at han mener han er bedre i dag, enn hva han ville vært om han signerte for United som unggutt tror jeg blir litt feil, vil tro at han hadde fått bedre matching og oppfølging i United enn han har fått i norske klubber.

Skrevet

Arsenal sin midtbane er jo helt ute mot oss, de har rett og slett lite eller ingenting. Hadde håpet det skulle bli første skikkelige test for Tomboy og resten.

Skrevet

Frykter egentlig Tottenham mer en Arsenal nå som både Rio og Vidic er ute. Hva tror folk? kommer vi til å stille med Smalling - Jones, eller kommer vi til å stille med Smalling - Evans?

Skrevet

Jeg tror det blir Evans - Jones. Tror nok Sir Alex velger de som imponerer mest på trening egentlig. Spørs om Smalling må ut på Høyreback mtp Rafael ute i 10uker.

Skrevet

Frykter egentlig Tottenham mer en Arsenal nå som både Rio og Vidic er ute. Hva tror folk? kommer vi til å stille med Smalling - Jones, eller kommer vi til å stille med Smalling - Evans?

Blir nok Smalling-Jones-Evans-Evra om man skal tro dette innlegget i kamptråden.

Skrevet

Blir nok Smalling-Jones-Evans-Evra om man skal tro dette innlegget i kamptråden.

Ah, så for meg at Fabio og Evra kom til å dekke kantplassene. Blir spennende å se hvordan dette går, det jeg frykter mest er kommunikasjon mellom keeper og forsvaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...