Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde wolves vunnet mot Liverpool i dag hadde jeg vunnet 1200kr på oddsen, enda jeg tippet for 30kr. Jævla bittert når man tenker på at hjemmelaget var best - få sjanser til tross.

oi, den hadde vert søt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på når du begynner å innse at det godt kan hende at Pool ikke tar 4. plassen i år NK. Det hadde vært litt katastrofe for din "tipping" om City/Villa/Spurs faktisk hadde tatt den og slått "winning mentality Liverpool" og tatt CL-plassen.

Vi får se :) Når ikke Liverpool CL-kvalikk i år så ligger laget i ruin. For godt til å være sant.

Jeg har en kald og selg følelse nedover ryggen. Den graven du graver der er dyp

Skrevet
blabalbla decision-making; blablabla

Sorry, men er du Nils Johan Semb? Disse oppdiktede engelske fotballordene må vekk. Hvis du i neste innlegg bruker ordet "smartness" tilter det for meg.

Sorry innlegget, maks useriøst, men jeg kunne ikke dy meg.

Skrevet

Han har jo vore på akademiet ei stund, men gledelig at han blir funne god nok til å få proffkontrakt. Får berre håpe han slepper så mykje meir skader, ettersom det har ødelagt mykje av denne sesongen.

Skrevet

Er dere klare for kamp? Mikemuscupen eller semifinale i CL - det føles likedan! GETT INN! Noen skal dø og "det" heter Tevez og Man Shitty.

Denne mannen er seriøst bare for gud.

Hvor er kamptråden? Ikke for å være ekkel Latias, men denne skulle vært oppe senest i går. Ikke bra.

Uansett: Hvor skal dere se kampen og hva skal dere spise/drikke? Jeg tar på meg jobben med å tenne de slappeste av dere til kamp.

Skrevet
Uansett: Hvor skal dere se kampen og hva skal dere spise/drikke? Jeg tar på meg jobben med å tenne de slappeste av dere til kamp.

Enten skal jeg se via en tjeneste som ikke er tillatt å diskutere, eller så stikker jeg ned til den irske puben her i Tyskland.

Kjenner desverre ingen andre som er interessert i denne kampen, så ender vel opp med å stikke ned på puben alene. Drikke blir isåfall guiness eller svart kaffe. Supplemert med chilinøtter.

Skrevet

Kan noen sende meg en PM om disse tjenestene som ikke er lov å diskutere.

Jeg er så lei elendige feeds via PPLive, TVAntz etc.

Nå har jeg Canal+, så i kveld er ingen krise, men snart er det Champions League igjen ;)

Skrevet
Her er jeg enig med Gamy sin tankegang, et talent skal ikke ta over for en spiller av Vidic sitt kaliber.

Om Vidic drar er det nok Evans som tar plassen hans i midtforsvaret, mens Smalling tar "plassen" til Evans som talent/backup.

Skrevet (endret)

Enten så har du Quotet feil sitat eller misforstått, men The Game's tankegang er jo at han ønsker en direkte erstatter av høyt kaliber - Noe jeg er enig i, i denne sammenheng :)

Endret av Giallorossi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...