SpencerReid Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Det er så forbanna typisk. At noen kan ha sympati for dette fantastisk provoserende drittlaget er utenfor min fatteevne!
Jotun Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Nå viser Chelsea spillerne hva de står for ja... Skal hale tid til den store gullmedaljen nå.
DJ_Dark Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Filmehore. Ligger i laget, lært av styggen selv.
Corey Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Fatter og begriper ikke hvorfor Valencia ennå er på banen...Han har ikke bidratt med en forbanna dritt!
Staalkontroll Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 (endret) Yes, Owen og Obertan. Endret 8. november 2009 av haddis
Sveern Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Inn med Owen og Obertan ja Fy faen sett på filmehorer! Men Evans må roe seg ned noen hakk tror jeg
Jotun Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Nå håper eg dommeren ser all uthalingen og gir igjen iform av overtid. Drogba som vanlig med rekord i brukt tid på å komme seg av banen. SOLEKLAR offside! Nå eksploderer det snart utpå banen... Dommeren har null kontroll nå.
SpencerReid Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Altså, IKKE Valencia??? Jeg forstår ingenting
Sveern Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Giggs har da ikke fått til noe, Valencia har da hatt et par innlegg...
Geir M Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Det er så bittert å tape 6 (trolig) poeng på at dommern er en jævla ubrukelig hore. Vi er best, og vi skal ha straffespark. Chelsea skulle aldri fått sitt mål. Ikke skulle de hatt frisparket. Og ikke skulle de hatt målet når de først fikk frisparket heller. Fy faen.
Sir Zu Zwat Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Kondolerer. Kamper skal ikke avgjøres av fatale dommerfeil. Punktum.
InsertNumLock Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Minner litt om Rosenborgsupportere dette her. Er så vant med å vinne at alt annet er feil.
Sveern Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Minner litt om Rosenborgsupportere dette her. Er så vant med å vinne at alt annet er feil. Ser du kampen?
Jotun Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Minner litt om Rosenborgsupportere dette her. Er så vant med å vinne at alt annet er feil. Hahaha... Skakke si ka du minner om.
Larsemão Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Dommeren har null kontroll på kampen. Legg deg, Atkinson.
DJ_Dark Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Minner litt om Rosenborgsupportere dette her. Er så vant med å vinne at alt annet er feil. Hvorfor i helvete trekker du inn RBK?
Corey Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Herregud Valencia...du har farten til en jævla dynge med poteter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå