Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tydligvis ikke City og United.

Flere lag i Pl så langt har småslitt defansivt og spilt bra offansivt.

Skrevet
Men med det offensive spillet kan de jo slå alt og alle.

Tull. De får det jo lett mot en motstander som etterhvert legger seg ned og lar Arsenal stikke den inn i 2ern.

Chelsea

Liverpool

Arsenal

In that order.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Liverpool har tapt hver gang de har møtt litt motstand. Ganske sikker på at de ikke vinner noe i år.

Ikke ligacupen engang?

Skrevet
Liverpool har tapt hver gang de har møtt litt motstand. Ganske sikker på at de ikke vinner noe i år.

Ikke ligacupen engang?

Dere møter Arsenal der neste kamp, aight?

Skrevet

Ikke ligacupen engang?

Reservelaget til Arsenal tar dere.

Skrevet (endret)

Skjerp deg a. Skal du provosere, så får du gjøre det ordentelig. Det der var bare tåpelig, men hey - forventet ikke noe annet fra den kanten uansett.

2 Liverpool 38 25 11 2 77 27 50 86

4 Arsenal 38 20 12 6 68 37 31 72

Jevn kamp på brua. For oss var det et dårlig resultat, selv om det alltid er godt å se Liverpool tape. Men jeg må si... City og CFC er ikke bare pengedopere, de er også så usympatiske å jævlig at det ikke finnes ord.

50 - 31 var foressten gd

Endret av Sir Game
Skrevet
Skjerp deg a. Skal du provosere, så får du gjøre det ordentelig. Det der var bare tåpelig, men hey - forventet ikke noe annet fra den kanten uansett.

Snakker du til meg?

Skrevet

Absolutt ikke.

Jeg skriver om Latias sitt patetiske forsøk på å provosere. "Reservelaget til Arsenal tar dere." oppfattet jeg som nedlatende ovenfor Lfc, spesiellt nå som de akkuratt har tapt en toppkamp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...