Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
160(?) i året * de femti jeg har igjen = 8000.

 

Kosta ikke livstidsmedlemsskap rundt 1000?

 

Kan godt hende, men gjør ikke det nå lenger hvertfall....

 

Når de startet med livstidsmedlemsskap så kostet det 3000 kroner, jeg angrer litt på at jeg ikke gjorde det da, men det plager meg ikke akkurat å betale de 170 kronene i året heller :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Blir ikke noe feil i dette regnestykket da?

 

Man bruker 22 år på å spare inn livstidsmedlemsskapet. Så blir alle år etter disse 22 årene "overskudd" og penger spart med 200 kroner året.

 

Er da ikke verre.

Er ikke sikker, ser jeg ut som et mattegeni? Spørs om man har så mye penger så tidlig i livet, jeg ville heller satset på fast månedsbetaling m/ "renter".

Lenke til kommentar

Nani kommer til å rekke ligastart :)

 

Noen som vil tippe lag?

 

Rooney - Berbatov

 

Nani - Anderson - Carrick - A. Valencia

 

Evra - Ferdinand - Evans - O'Shea

 

Kuszczack

 

Subs: Macheda, Owen, Park, Fletcher, Giggs, Cathcart, Amos

 

Jeg er muligens ikke helt oppdatert på skadefronten pdd. så hvis jeg har med noen som er skadet så si ifra.

Lenke til kommentar

Hvor mye må eg ut med for den billigste av den billigste United drakten til en liten pjokk? Eg tenker å skade faren til min nyfødte nevø mentalt ved å først gi de en United drakt, for så å egentlig ha kjøpt en Pools drakt til han...

 

Kan ikke ødelegge far/sønn forholdet så tidlig. Får heller skje når guttungen evner til å tenke selv og skjønner hva som er klubben...

 

Men gidder ikke kaste bort mange hundre kroner på en drakt som allikevel vil bli brent :)

Lenke til kommentar
Nani kommer til å rekke ligastart :)

 

Noen som vil tippe lag?

 

Rooney - Berbatov

 

Nani - Anderson - Carrick - A. Valencia

 

Evra - Ferdinand - Evans - O'Shea

 

Kuszczack

 

Subs: Macheda, Owen, Park, Fletcher, Giggs, Cathcart, Amos

 

Jeg er muligens ikke helt oppdatert på skadefronten pdd. så hvis jeg har med noen som er skadet så si ifra.

 

Ser ikke helt galt ut det der, men jeg tror ikke Nani rekker den kampen. Så Park/Tosic inn på den plassen mest sannsynlig Park.

Lenke til kommentar
Kostet 3000 da jeg meldte meg inn. Har vel spart mesteparten av det alerede tenker jeg. Jeg gjorde det vel mest for å slippe bryderiet med å betale hvert år :)

 

Nå er jo du snart 43 år og meldte deg vel inn når du var 10? Så da har jo du hatt det medlemsskapet i 33 år ca. Begynner å bli en pen sum da :tease:

 

Supporterklubben sucker anyways. Glad jeg ikke er medlem. De kunne gjort så mye mer ut av hjemmesiden / forumet. Hadde tenkt å starte opp no egne greier men gadd ikke. Slik så hvertfall "planen" ut:

 

Du burde vurdert norsk tekst....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...