Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror nok dere skal føle dere relativt mer trygge med at United ikke går konkurs med det aller første. Det er nok mange klubber som vil ryke på en smell først. Særlig etter salget av CR så er den økonomiske situasjonen rimelig lys, og penger til spillerkjøp ligger i kortene så lenge Real Madrid bare tar det litt med ro og man slipper å punge ut 300 mill for en middelmådig høyre beck.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konkurs er nok ikke veldig sannsynlig, men gjelden kan påvirke den sportslige satsingen. Nå er det heller ikke så mange år til første avdrag skal betales, blir spennende å se hva som skjer da (refinansiering er nok det mest sannsynlige.

 

Akkurat hvordan den økonomiske situasjonen er er umulig å si sikkert, men jeg ser likevel nokså lyst på fremtiden. Vi har nyinnført kapital etter Ronaldo-salget, og mange store talenter som kan gjøre behovene for nye spillerinnkjøp små. Alle vil selvfølgelig ikke slå gjennom, men jeg synes ikke ungguttene har holdt så høyt nivå siden den gylne generasjonen.

Lenke til kommentar
I dag er det kamp :D, håper vi klarer å slå ut Chealse i dag

 

Slå dem ut av hva?

 

Slå dem ut, vinne kampen liksom :p

Du slår noen hvis du vinner en kamp. For at du skal "slå de ut" må det være en cup. CS er en enkeltkamp.

 

Nani ute en god stund nå. Kjedelig etter en fin pre-season for gutten.

Hvor lenge da?

Det som er sagt er "en god stund".

Lenke til kommentar
I dag er det kamp :D, håper vi klarer å slå ut Chealse i dag

 

Slå dem ut av hva?

 

Slå dem ut, vinne kampen liksom :p

Du slår noen hvis du vinner en kamp. For at du skal "slå de ut" må det være en cup. CS er en enkeltkamp.

 

Nani ute en god stund nå. Kjedelig etter en fin pre-season for gutten.

Hvor lenge da?

Det som er sagt er "en god stund".

 

Oja k ;), takk for at du rettet det opp herr brun :)

 

Men har noen en link til målene, var i Sverige i går så fikk ikke med meg kampen..

Endret av Lochan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...