Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Det er det jeg har sagt hele tiden (eller i hvert fall ganske ofte); Nani er bedre enn det folk tror.

 

Fotballsupportere er generelt for utålmodige og jeg er selv skyldig i den synden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Undertegnede er blant dem som har hatt mest troa på Nani, selv om man selvsagt har vært kritiske og misfornøyd med det portugiseren har bidratt med i spesiellt fjor. Når man har et så bra rykk, fart, teknikk og følsom fot, sier det seg selv at man kan nå opp til toppen. Problemet med Nani er fotballforståelsen, MEN jeg tror det har mye med at Nani aldri har fått nok kamper. Når man bare spiller littt her og der, blir det litt krampeaktig når man skal vise seg frem. Alle, inkludert Ronaldo, har dårlige dager og en spiller trenger å vite at det ikke vil bety mndvis på benken før man får en ny sjanse.

 

For øvrig oppfordrerer jeg alle her inne til å ikke ta lett på Birmingham matchen på Søndag. I motsettning til fjorårets nykomlinger har årets tre klubber pondus og vil være i stand til å ta poeng mot topp 4.

 

G.L.E.D.E.R M.E.G. Det er bare noen få dager igjen til ballen ruller i PL. Herre, hvor godt det skal bli!

Lenke til kommentar
Kommer du fram til noe?

 

Engelsk ord for "uekte", "forfalsket", "kopi" osv :)

 

Jeg mente; Er det fake?

Mente du; er det fake?

Jeg mente det jeg sa...

Så det er fake?

 

Men i så fall hvor "mye" fake? Om det er helt likt så kjøper jeg. Bryr meg lite omat det er fake så lenge man studere trøya med mikroskop for å se forskjell på en fake og the real deal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...