Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett på Real Shit i 20 min nå, å det jeg har sett av Ronaldo kan jeg ikke si stemmer helt med hva jeg har lest rundt forbi, han har fortsatt fintene i orden, skuddfoten er lik som hans siste sesong i United, å ja Jeg er ganske sikker på at Vi vil lide ganske sterkt uten han.

Er jo egentlig altfor lite grunnlag å se bare 20 min av en kamp, å gå ut ifra det.... men det merkes...

Lenke til kommentar

Klarer du virkelig ikke å heve deg over å kalle Real Madrid, Real Shit? Det er ikke rart vi United - supportere blir kalt barnslige.

 

Fikk du engang med deg kampen i dag? Vi trenger ikke Ronaldo. Jeg er faktisk ganske sikker på at angrepspillet vårt vil bli bedre enn på lenge uten han. Nani og Valencia er begge fantastiske kantspillere.

 

Nani som snart er i gang med sin 3 sesong på Old Trafford, hadde en litt trøblete fjorårssesong. Men selv om Nani ikke leverte på banen ryktes det at Sir Alex Ferguson har avslått et tilbud fra Barcelona, siden han fortsatt ser på Nani som et talent for fremtiden.

 

 

Nani selv sier han er glad for å kunne fortsette på Old Trafford.

"Å vite at klubben vil beholde meg gir meg masse selvtillit. Det er fantastisk å vite at en klubb som denne tenker på fremtiden min. Jeg hørte rykter om Barcelona, men jeg tenker kun på United. Jeg har aldri tenkt på å forlate klubben og vil gjerne bli her lenge. Jeg vil gjerne bli en del av klubbens historie"

 

 

 

Nani ønsker ikke å dvele ved fortiden, og vil helst se fremover.

"Man må glemme fortiden. Jeg ønsker å vise mitt beste i denne klubben. Å komme dit hvor man har managerens, fansens og spillerenes tillit er viktig for meg. Da har du virkelig gjort en god jobb for klubben"

 

 

 

Etter Ronaldos overgang til Real Madrid bør det åpne seg flere muligheter for Nani. Nani er klar over dette, men vil ikke bli sammenlignet med Ronaldo.

“Jeg vil ikke bli sammenlignet med han hele tiden. Det er ikke moro når man ikke spiller bra. Jeg vil høre folk snakke om Nani, ikke om han som ligner på Ronaldo. Jeg ønsker å fokusere på å hjelpe laget. Hvis man får til dette kommer alt det andre av seg selv. Dette kan bli min sesong. Jeg jobber hver dag for at det skal bli det"

 

og om Rooney:

 

"Jeg tror ikke kravet om flere mål bryr Wayne det minste. Han har den mentale styrken til slike oppgaver. Dette har han vist gang på gang. Han vil bli brukt som midtspiss denne sesongen og det burde resultere i mange mål. Forrige sesong nettet han 7 strake på et tidspunkt. Kan han gjøre dette oftere vil han ende på 25 mål eller flere."
Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Har Arsenal så stor gjeld?

 

Nei, jeg tror vi klarer oss fint økonomisk. The Game surrer nok litt. Vi har akkurat fått en ny stadion (som medfører en del gjeld), men det betyr ikke at vi har en dårlig økonomisk hverdag.

 

In April 2008, business magazine Forbes ranked Arsenal as third most valuable football team in the world, after Manchester United and Real Madrid, valuing the club at $1.2bn (£605m), excluding debt.[52] Accountants Deloitte rate Arsenal sixth in the 2009 Deloitte Football Money League, a ranking of the world's football clubs in terms of revenue, with the club earning £209.3m in the 2007–08 season.[53]

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Klarer du virkelig ikke å heve deg over å kalle Real Madrid, Real Shit? Det er ikke rart vi United - supportere blir kalt barnslige.

 

Fikk du engang med deg kampen i dag? Vi trenger ikke Ronaldo. Jeg er faktisk ganske sikker på at angrepspillet vårt vil bli bedre enn på lenge uten han. Nani og Valencia er begge fantastiske kantspillere.

100% enig med innlegget ditt. Satt å tenkte på det selv og ble flau da han kalte Real for Real Shit :( Vi er vel ikke akkurat styrket fremover på papiret. Men som du sier kan det resultere i bedre offensivt spill. Vi fikk se flere gode angrep i dag som var godt bygget opp. Selv sitter jeg med bildene av Berbatovs prestasjon brent inn på netthinnen da han sto helt stille og det virket som han ikke helt viste hva han skulle gjøre. Så, plutselig, spiller han et kjapt veggspill og er alene gjennom :love:

Lenke til kommentar

 

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn\'t exist

Verbal Kint!

 

 

 

 

Fikk ikke sett kampen i dag, men så målene. Virker som Nani nok en gang er veldig positiv og virkelig kan blomstre i år. Er også enig med Wis angående Nani generelt. Nani-Valencia kan bli en fantastisk ving-duo i år.

 

I salget av Ronaldo mistet vi først og fremst en målscorer med kreativitet og fart, men vi har fått inn Valencia som er masse annet bra. Jeg tror ikke tapet av Ronaldo blir veldig merkbart, selv om LuckyNr7 liker å tro at vi må ha Zlatan, Messi eller andre som flyter på navnet for å hevde oss i år.

Lenke til kommentar

Så lenge jeg lever, kommer jeg til å hate dem og kalle dem Real SHIT! akkurat som Manchester SHITTY! Kall meg gjerne barnslig, lavmål o.l. i dont care.

 

So... Fuck OF Shitty and Fuck Of Real Shit.

 

var det noe mer Wis?

 

BTW: Nani hadde en bra kamp idag, i likhet med Berba.

Dagens 3 flopper: Carrick,(middels Fletcher), å Foster, En forvirret hane av Rooney ikke minst. jeg skulle gjerne skrevet et lengere referat, men nå er det snart tid for senga, så for ha det til gode.

Lenke til kommentar
Så lenge jeg lever, kommer jeg til å hate dem og kalle dem Real SHIT! akkurat som Manchester SHITTY! Kall meg gjerne barnslig, lavmål o.l. i dont care.

 

So... Fuck OF Shitty and Fuck Of Real Shit.

 

var det noe mer Wis?

 

BTW: Nani hadde en bra kamp idag, i likhet med Berba.

Dagens 3 flopper: Carrick,(middels Fletcher), å Foster, En forvirret hane av Rooney ikke minst. jeg skulle gjerne skrevet et lengere referat, men nå er det snart tid for senga, så for ha det til gode.

Ja, ta kvelden du

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at LuckyNr7 egentlig har noen som helst anelse om hvile lag United har et hatforhold til.

 

Er Nani plutselig god nok LuckyNr7? Var ikke du og Pappa enig om at han ikke var det?

jeg har ikke sagt at nani er god nok for laget, jeg sa han hadde en bra kamp, det holder ikke å ha èn bra kamp når man skal prestere en hel sesong.

 

det var ikke snakk om hvilke lag selve klubben har noen hatforhold til, jeg snakket for meg selv. det er en stor forskjell

Lenke til kommentar

Eeeey. Fy faen, saa utrolig deilig med litt ekte fotball igjen. Rooney sitt maal var orgasmisk. Typisk at Chelsea scorer et maal som det der paa 2-1, og helvetes typisk at Nani viser bra takter rett for han fucker opp skulderen sin. Skadene vi har er ikke pene defensivt heller, og vi har ingen stabil keeper (wtf Foster?). Carrick er i ekstremt daarlig form, men han vet jeg kommer tilbake sterkere (ihvertfall mot minste lagene, er faktisk litt redd for at han ikke klarer seg mot de beste naa for tiden).

 

Any fucking way, bring on B'ham!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...