Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk ikke plass på Bordeaux, ble lånt ut. Scoret kun et mål på 15 kamper. Vel jeg er ikke henrykt, men det skjer hvertfall noe.

Skrevet

Dersom vi ikke kjøper minst én stor stjerne er stallen svekket i forhold til i fjor. Så enkelt er det bare. Mulig at man kan kompensere for dette på andre måter, men jeg er skeptisk nå.

Skrevet

Vi har da fortsatt råd til en stjerne selv om han kommer da ;) Vicente, Mata eller David Silva er spillere jeg vil ha (Ja, vet at alle er Valencia spillere) Vil helst ha Mata eller Silva da ;)

Skrevet

Vi kan da ikke se på han som en forræder, han må da ha en jobb, og som alle andre mennesker så ser han etter den beste jobben ( eller best betalt ). At han ble kastet ut av klubben, har jeg vanskelig å tro på da United kom med ett bud på han når de hadde penger..

Skrevet

At Ashley Young hadde kommet hadde jeg sett på som meget positivt, virkelig anvendelig offensiv spiller. Men man kan da spørre seg om vi ikke skal la andre, yngre prospekt slippe til noe Young vil være med på å hindre.

Skrevet

Kan ikke si jeg er voldsomt begeistret. Jeg har ingenting imot stripa, men jeg synes de har bommet med fargen på stripa på alle draktene til nå bortsett fra keeperdrakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...