kandinsky Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hvis Obertan signerer for Utd blir jeg sjeleglad. Elsker spilleren!
HCG Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Han ser god ut, men ikke medspillerene. Men det blir det en forandring på i United.
Sameboe Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Naijs! Utrolig god spiller, perfekt arvtager til Ronaldo!
Kjartan1234 Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Vær glad mens dere kan, snart kommer Real Madrid og kjøper han, bare vent!
Ol'H Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Han fikk ikke plass på Bordeaux, ble lånt ut. Scoret kun et mål på 15 kamper. Vel jeg er ikke henrykt, men det skjer hvertfall noe.
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Jeg vil ikke ha flere talenter / avdanka fotballspillere. Nå vil jeg ha en stjerne!
Geir M Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Dersom vi ikke kjøper minst én stor stjerne er stallen svekket i forhold til i fjor. Så enkelt er det bare. Mulig at man kan kompensere for dette på andre måter, men jeg er skeptisk nå.
Sameboe Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Vi har da fortsatt råd til en stjerne selv om han kommer da Vicente, Mata eller David Silva er spillere jeg vil ha (Ja, vet at alle er Valencia spillere) Vil helst ha Mata eller Silva da
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Vi har råd til hvertfall 2 stjerner. Problemet er at SAF er litt sær på den måten.
Jotun Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Tevez er enda dårligere i engelsk enn eg trodde Eller så er han mer idiot enn eg trodde. Ble kastet ut? javel...
Kjartan1234 Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Vi kan da ikke se på han som en forræder, han må da ha en jobb, og som alle andre mennesker så ser han etter den beste jobben ( eller best betalt ). At han ble kastet ut av klubben, har jeg vanskelig å tro på da United kom med ett bud på han når de hadde penger..
Mr.SS Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 At Ashley Young hadde kommet hadde jeg sett på som meget positivt, virkelig anvendelig offensiv spiller. Men man kan da spørre seg om vi ikke skal la andre, yngre prospekt slippe til noe Young vil være med på å hindre.
LowBalls Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Håper Tevez blir en flopp, og at vi buer han ut av Old Trafford hver gang han kommer.
Schjellin Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Håper Tevez blir en flopp, og at vi buer han ut av Old Trafford hver gang han kommer. Jeg håper både Tevez og Ronaldo flopper jeg.
Krukmeister Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Kan ikke si jeg er voldsomt begeistret. Jeg har ingenting imot stripa, men jeg synes de har bommet med fargen på stripa på alle draktene til nå bortsett fra keeperdrakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå