Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahahaha. Spiller bra men ligger under 0-2. (spiller som i offensivt). Jeg vet ikke hva jeg skal si.

 

Kan noen forklare meg hvorfor Palacios ikke fikk rødt for DEN taklingen på Ronaldo han prøvde på? Som dere vet, har regelen INGENTING å gjøre med kontakt men intensjon eller "intent" i taklingen.

 

WHAT THE FUCK HOWARD WEBB? Det er FAEN meg farlig som faen det, og det er et rødt kort til Palacios. Det er så JÆVLA typisk, fitte.

 

Uansett. Tar uavgjort nå, og syns Fletcher var bedre på høyresiden enn han er i midten. Nani kan innlegg men er ikke god nok i banespillet og dette er PL kamp Fergie, hvorfor spiller Nani? Ærlig talt. Enten Park inn for Nani, eller Anderson inn for Nani også Anderson i midten med Fletcher ut til høyre og Ronaldo til venstre.

 

0-2 er Rafael sin feil, han MÅ dekke Modric der. Nok en grunn til at vi skulle hatt O'Shea som hadde vært der for å heade den vekk som han har gjort MASSE denne sesongen som mot Porto flere ganger husker jeg. Savner Sheasy jeg, dette er PL, ikke Nani og Rafael land.

Lenke til kommentar
Hva faen Kjartan?

 

Taklingen, eller forsøket til Palacios var jo faen meg skremmede, for en idiot.

 

EDIT: Der var innleget til Kjartan bortevekk gitt.

 

 

Selfølgelig er jeg enig i den delen, er bare jeg som er i en modus der det ikke skal mer enn en liten skubb i ryggen før jeg tar fram hagla og blåser av håve på hvem som helst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...