Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo være at det troppen ikke er endelig enda. Welbeck var ikke med i troppen til Everton-kampen, men han spilte likevel. :p

 

Jepp, skulle til å si dette jeg og. Tror det er det ja.

 

EDIT: Holy shit, merget ikke. Sorry.

 

Uansett, jeg vil se:

 

Foster*

Rafael - Rio - Vida - Evra

Ronaldo - Carrick - Fletcher**(***) - Park

Rooney - Tevez

 

*VDS ble lovet at han ikke skulle spille 3 kamper på en uke.

**Hvordan kan man sette han ut etter sist?

***Vil at Anderson skal starte mot Arsenal i CL, så da trenger han hvile etter en del kamper på rad nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ha Park mot Tottenham hvis han skal spille mot Arsenal, men hvis han ikke skal spille mot Arsenal så får han gjerne starte mot Tottenham. Personlig vil jeg se Welbeck eller Nani på kanten mot Tottenham. Jeg vet ikke hvordan Ferguson ser på Nani akkurat nå, men det ser ikke ut som tilliten er der, men mye skjer utenfor banen som jeg aldri får se, så vi får bare vente til sommeren. Jeg er uansett sikker på at Nani kommer til å lykkes i fotballen.

Må si jeg glemte et lite øyeblikk at vi hadde kamp allerede på onsdag. Da vil jeg kanskje heller se Nani, eventuelt Fletcher på kanten, men på en annen side tror jeg Park fint klarer å spille både mot Tottenham og Arsenal. Ikke spilte han mot Portsmouth heller. Men som du sier, Nani har en oppadgående formkurve så hvis den fortsetter kan han gjerne få spille for min del, dog ikke mot Arsenal. Det blir litt for risikabelt etter min mening.

 

Enig i laget til tc47, men vil heller ha Berbatov fra start enn Tevez. Både fordi han da får spille mot gamle lagkamerater, men også slik at han kan svare kritikerne fortest mulig. Det siste gjelder kanskje Tevez også, men nå etter Everton-kampen syns jeg det har vært mest blest rundt Berbatov. Og nei, jeg vil ikke ha en ny Tevez vs Berbatov-diskusjon. :)

 

Edit: Det blir forresten Giggs sin kamp nummer 800 hvis han er på banen i dag. Er vel unødvendig å si om det er for oss eller om det gjelder hele karrieren. :) Fantastisk imponerende, men det som er enda mer imponerende er at han aldri har blitt kåret til årets spiller i PL. Kanskje på tide i år?

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Enig i laget til tc47, men vil heller ha Berbatov fra start enn Tevez. Både fordi han da får spille mot gamle lagkamerater, men også slik at han kan svare kritikerne fortest mulig. Det siste gjelder kanskje Tevez også, men nå etter Everton-kampen syns jeg det har vært mest blest rundt Berbatov. Og nei, jeg vil ikke ha en ny Tevez vs Berbatov-diskusjon. :)

 

Du har faktisk forandret meningen min nå. Jeg er veldig med på den, elsker å ha spillere i laget som spiller mot gamlelaget, føler at det gir de litt ekstra "trøkk" i spillet. Jeg vil fortsatt se Park mot Spurs, også mot Arsenal; også "hviles" (erstattes) i helgekampen mot Boro for så å starte på Emirates igjen. (Basert på visning av god form i førstekampen mot Arsenal at han starter igjen på Emirates).

 

Foster

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park

Rooney - Berbatov

 

Faen at kampen går så sen og nok en gang er ETTER Liverpool-kampen. Liker å få med oss 3 poeng også sitte bak i sofaen og relaxe og se Liverpool og håpe på poengtap. Grr.

 

EDIT:

tc47, bladet var meg sinnsjukt bra laget! Jeg sjølv er mediegrafiker og liker veldig godt denne ideen, digital magasin :)

 

Sant? Elsket den, fantastisk gøy syns jeg. Du bør vise den fram på jobben da. ;)

 

EDIT 2:

Og jeg sa ikke aggresiv, jeg sa at han ikke ALLTID er blid og glad. :p

HVA? Denne søte dansemannen? :(

 

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Faen så fort du skriver da. :p Rakk å skrive hele den posten (untatt edit's) før jeg hadde fått lagt til min lille edit i forrige innlegget mitt.

 

Nå må jeg si jeg liker laget bedre. :) Berbatov scorte jo i FA-cupen mot Tottenham, så satser på det gjentar seg. Bortekampen mot dem i PL var derimot ikke noe vakkert syn, så får håpe vi unngår å se en reprise av det.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Edit: Det blir forresten Giggs sin kamp nummer 800 hvis han er på banen i morgen. Er vel unødvendig å si om det er for oss eller om det gjelder hele karrieren. :) Fantastisk imponerende, men det som er enda mer imponerende er at han aldri har blitt kåret til årets spiller i PL. Kanskje på tide i år?

 

For en mann. Ja, det hadde vært på tide men jeg syns ærlig talt det blir litt sympatistemme selvom jeg syns han har vært fabelaktig i år; FORDI det er en mann som har vært umennneskelig i år. Han har hatt en dårlig kamp, og 50 syke syke kamper. The Vidicator.

 

Faen så fort du skriver da. :p Rakk å skrive hele den posten (untatt edit's) før jeg hadde fått lagt til min lille edit i forrige innlegget mitt.

 

Nå må jeg si jeg liker laget bedre. :) Berbatov scorte jo i FA-cupen mot Tottenham, så satser på det gjentar seg. Bortekampen mot dem i PL var derimot ikke noe vakkert syn, så får håpe vi unngår å se en reprise av det.

 

Hoho, not to brag, men i 5. klasse så skrev jeg 100 ord pr. minutt og fikk sertifikat for det. :cool: Kan ikke si hastigheten har gått nedover siden den tiden.

 

EDIT: FEMTE klasse, 5. Ikke 4. :no:

 

Hehe, ja, det gjorde han og det var faktisk et bra mål og. Carrick og Berba kombinerte = to gamle Spuds = ouch for Spurs. Ja, bortekampen var ekkel (spesielt for Berba mener jeg å huske men alle var vel under pari) men tror ikke kampen i morgen blir som den i det hele tatt. Jeg vil ikke undervurdere de, men vi er et så mye bedre lag pdd. at det bør bli et par mål som separerer oss etter 90 min. altså. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
For en mann. Ja, det hadde vært på tide men jeg syns ærlig talt det blir litt sympatistemme selvom jeg syns han har vært fabelaktig i år; FORDI det er en mann som har vært umennneskelig i år. Han har hatt en dårlig kamp, og 50 syke syke kamper. The Vidicator.

Må si meg enig i den. Vidic har vært strålende denne sesongen, og fortjener den tittelen selv om han er forsvarsspiller. Likevel klarer jeg ikke legge fra meg tanken om at kanskje tidenes PL spiller aldri får den kåringen. Men men, kjenner jeg Giggs rett betyr de 10 (11 hadde jo vært konge mtp draktnummeret) ligatitlene, de to CL-gullene pluss ett par FA- og Ligacup-trofeer mye mer enn en slik utmerkelse.

 

Hehe, ja, det gjorde han og det var faktisk et bra mål og. Carrick og Berba kombinerte = to gamle Spuds = ouch for Spurs. Ja, bortekampen var ekkel (spesielt for Berba mener jeg å huske men alle var vel under pari) men tror ikke kampen i morgen blir som den i det hele tatt. Jeg vil ikke undervurdere de, men vi er et så mye bedre lag pdd. at det bør bli et par mål som separerer oss etter 90 min. altså. :)

Det var i hovedsak Berbatov jeg tenkte på, men mener å huske at det var langt fra noen strålende kamp fra vår sin side. Har tro på at det ender annerledes i morgen, og da mener jeg riktig vei. Klarte vi 0-0 borte, bør vi klare å score minst et mål hjemme, samt med Rio fit for fight vil jeg si at det er en god mulighet for at vi klarer å holde buret vårt rent også.

 

Edit:

Hoho, not to brag, men i 5. klasse så skrev jeg 100 ord pr. minutt og fikk sertifikat for det. :cool: Kan ikke si hastigheten har gått nedover siden den tiden.

 

EDIT: FEMTE klasse, 5. Ikke 4. :no:

Det tviler jeg faktisk ikke et sekund på. Men mener å huske at tastene på Vaio-pc'ene er svært gode, så du har en liten fordel der som ikke jeg har. ;)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Det ville vært synd om Giggs aldri fikk den ja, så jeg tror ikke jeg ville vært så deppa om han hadde fått den foran Vida egentlig. Men hovedpoenget her er at Vida har vært beste spilleren i PL så langt i år, det tror jeg det er lite tvil om.

 

Ellers var kampen mot Spurs borte ikke bra ja, og det får man bevis på ved å sjekke side 2000 her i tråden. Til og med NightKeeper sa at Berba var dritt. :p

 

Tror vi er i såpass god form nå at vi scorer i en hjemmekamp mot et lag som er såpass langt nede i tabellen og slipper inn en del mål. Og der bak har vi de to beste midtstopperne mulig sammen og det er bare så utrolig herlig å tenke på. Jeg tror selv på en 2-0 seier. Mål av Berbatov og Ronaldo.

 

Det tviler jeg faktisk ikke et sekund på. Men mener å huske at tastene på Vaio-pc'ene er svært gode, så du har en liten fordel der som ikke jeg har. ;)

 

Hoho, se hvor mye detaljer du går innpå her da. :p

Lenke til kommentar

Alltid tc som skal ha det siste innlegget om kvelden, men nei se her kommer jeg :p

 

Jeg vil se:

 

Van Der Sar

 

Rafael Ferdinand Vidic Evra

 

Ronaldo Carrick Fletcher Nani

 

Rooney Berbatov

 

eller:

 

Van Der Sar

 

Rafael Ferdinand Vidic Evra

 

Welbeck Carrick Fletcher Nani

 

Rooney Berbatov

 

eller muligens:

 

Van Der Sar

 

Rafael Ferdinand Vidic Evra

 

Welbeck Carrick Anderson Fletcher Ronaldo

 

Rooney

 

Jeg mener det er viktig å passe på at Park ikke blir skadet mot antatt lettere motstand da vi garantert vil trenge han i de tre kampene våre mot Arsenal. Welbeck har vel så vidt jeg vet hatt en god kamp for oss på vingen denne sesongen også. Jeg mener iallefall, og huske han startet en kamp som ving, og virket mindre nervøs enn på topp. Tørte å utforde, og stort sett var han veldig god.

Lenke til kommentar

Det var faktisk mot selve Spurs på vingen i FA Cup kampen hjemme på Old Trafford. Såpass hadde det faktisk ikke vært så dumt siden han gjorde det bra mot akkurat dette laget og på samme stadion og. Hadde ikke vært så dumt å starte med han heller, men helst ikke når det er så få kamper igjen i PL som må vinnes. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...