Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Care?!

 

Anyway, Tottenham hjemme. Vi bør snakke relativt enkel kamp med både Rio og Vidic tilbake. I tillegg til at vi har en Rooney som nærmer seg formen, mannen er akkurat der han skal være. Mot Pompey visste han bestandig når han skulle da dybde og bredde, å det er da vi blir farlige. Håper bare Berbatov og Rooney starter ilag på topp.

Lenke til kommentar
Care?!

 

Anyway, Tottenham hjemme. Vi bør snakke relativt enkel kamp med både Rio og Vidic tilbake. I tillegg til at vi har en Rooney som nærmer seg formen, mannen er akkurat der han skal være. Mot Pompey visste han bestandig når han skulle da dybde og bredde, å det er da vi blir farlige. Håper bare Berbatov og Rooney starter ilag på topp.

Håper på dette:

VDS

Rafael-Rio-Vida-Evra

Ronaldo-Carrick-Anderson-Giggs

Rooney-Berbatov

Lenke til kommentar

Tipper Nani får en sjanse fra start i morgen, i med at han helt sikkert ikke starter mot Arsenal. Anderson fortjener også en kamp til, men kanskje vi rett og slett skal spare han til CL-kampen mot Arsenal?

 

Tottenham er et lag som alltid er vanskelige å slå, og de vet hvordan de skal ta poeng fra topplaga. De har spilt uavgjort mot oss, Arsenal og Chelsea, samtidig som de har slått Chelsea og Liverpool en gang denne sesongen. De er absolutt vriene å slå.

 

Får håpe for vår del at vi har litt mer kvalitet i laget og litt mer å spille for, og vinner denne kampen.

 

Med seier her, så tror jeg det skal mye til for at ikke Premier League-vinnerne for 2008/09 heter Manchester United.

Lenke til kommentar

Heller Macheda enn Nani. Nani er ikke nærheten av den formen han hadde på sine gode dager i forrige sesong, eller han har i hvert fall ikke vist det. Håper han blir solgt, for jeg har ikke sett noe særlig utvikling. Og ikke kom her og si at Ronaldo også brukte lang tid på å bli god i United, for det er en stor forskjell på Ronaldo da og Nani nå. Nani er bare ett år yngre enn Ronaldo, og burde ha vist lovende takter allerede. Han er rett og slett ikke god nok til United. Han kan gjerne sitte på benken og spille en gang i blant, men synes han heller burde dra til en annen PL-klubb. Han kunne nok ha gått rett inn på laget i minst 10-12 PL-lag.

Lenke til kommentar

Hohoho. Jeg føler at Macheda blir skrytt vel opp i skyene her inne. Du innser at han har spilt tre kamper for laget? Jeg blir rett og slett lei meg når jeg ser folk si at Macheda garantert blir en verdenstjerne, og sier at Welbeck kanskje lykkes. Det er en grunn til at Welbeck står foran i køen, og jeg føler fortsatt at Nani kan lykkes. Nani har vist lovende takter, og jeg har troen på at han kan slå igjennom. Ikke misforstå meg, for jeg mener at både Macheda og Welbeck vil lykkes, men det går an å se det litt annerledes når man ikke nettopp har sett han score. Han har scoret to mål, riktig nok to viktige mål, men har du grunnlag til å tro at han har større sjanse til å lykkes enn Nani som tross alt har spilt flere kamper på seniornivå? Macheda spiller vel så vidt jeg vet ikke ving heller så hvis noen skal få starte før Nani på kanten så får det være Welbeck.

Lenke til kommentar

Er enig i det Wis sier nå, man kan ikke vite om at han blir verdensstjerne. Han har spilt to kamper i PL der han har scort, det er jo bra det, men kan alltid spille tilfeldigheter inn. Det at han blir skrytt opp i skyene er vel helt håpløst. Om han forsetter sånn i en sesong stabilt, ja. Da kan man diskutere om han er verdensstjerne.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at Macheda er noen verdensstjerne. Det jeg mener, er at en Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Så klart er Welbeck bedre enn Kiko, det jeg mente var at til og med Macheda er bedre enn Nani som er ute av form. Og har Nani vist lovende takter denne sesongen? Det tror jeg du er alene om å mene...

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at Macheda er noen verdensstjerne. Det jeg mener, er at en Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Så klart er Welbeck bedre enn Kiko, det jeg mente var at til og med Macheda er bedre enn Nani som er ute av form. Og har Nani vist lovende takter denne sesongen? Det tror jeg du er alene om å mene...

Hvordan i huleste vet du at han er bedre når han ikke har spilt en HEL PL kamp for oss enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...