Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at Macheda er noen verdensstjerne. Det jeg mener, er at en Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Så klart er Welbeck bedre enn Kiko, det jeg mente var at til og med Macheda er bedre enn Nani som er ute av form. Og har Nani vist lovende takter denne sesongen? Det tror jeg du er alene om å mene...

Hvordan i huleste vet du at han er bedre når han ikke har spilt en HEL PL kamp for oss enda?

Les hele setningen: En Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Macheda har hatt en god periode i det siste (med godt spill for både reserve- og førstelaget). Nani er helt ute av form. Det har han vært i nesten hele sesong. Form har mye å spille i fotball. Vi ser jo at Berba ikke har vært i form i det siste, og se hvor mye pepper han får her inne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sier ikke at Macheda er noen verdensstjerne. Det jeg mener, er at en Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Så klart er Welbeck bedre enn Kiko, det jeg mente var at til og med Macheda er bedre enn Nani som er ute av form. Og har Nani vist lovende takter denne sesongen? Det tror jeg du er alene om å mene...

Hvordan i huleste vet du at han er bedre når han ikke har spilt en HEL PL kamp for oss enda?

Les hele setningen: En Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Macheda har hatt en god periode i det siste (med godt spill for både reserve- og førstelaget). Nani er helt ute av form. Det har han vært i nesten hele sesong. Form har mye å spille i fotball. Vi ser jo at Berba ikke har vært i form i det siste, og se hvor mye pepper han får her inne...

Tviler sterkt at du har sett reservekampene eller alle av de, så slutt å baser deg på i form. Macheda er 17 år, og han har forsatt mye å lære.

Førstelaget? Haha.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at Macheda er noen verdensstjerne. Det jeg mener, er at en Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Så klart er Welbeck bedre enn Kiko, det jeg mente var at til og med Macheda er bedre enn Nani som er ute av form. Og har Nani vist lovende takter denne sesongen? Det tror jeg du er alene om å mene...

Hvordan i huleste vet du at han er bedre når han ikke har spilt en HEL PL kamp for oss enda?

Les hele setningen: En Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Macheda har hatt en god periode i det siste (med godt spill for både reserve- og førstelaget). Nani er helt ute av form. Det har han vært i nesten hele sesong. Form har mye å spille i fotball. Vi ser jo at Berba ikke har vært i form i det siste, og se hvor mye pepper han får her inne...

 

Der, Danny?

Lenke til kommentar

Så du mener han ikke har spilt bra for førstelaget?

 

Det at han blir skrytt opp i skyene er vel helt håpløst.

Mener du faktisk det du skriver der eller ble den setningen litt feil formulert?

 

Ingen tvil om at Macheda er et gigantisk talent, men kanskje litt lurt å la han hvile i ett par kamper slik at han ikke tar helt av. Viktig å ha beina plantet på jorden når han har prestert slik han har gjort i de tre kampene han har spilt.

 

Vil heller ha Park enn Nani fra start mot Tottenham. Både fordi Spurs er et svært godt lag og fordi Park har vært milevis bedre enn Nani denne sesongen.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Det at han blir skrytt opp i skyene er vel helt håpløst.

Mener du faktisk det du skriver der eller ble den setningen litt feil formulert?

 

Ingen tvil om at Macheda er et gigantisk talent, men kanskje litt lurt å la han hvile i ett par kamper slik at han ikke tar helt av. Viktig å ha beina plantet på jorden.

 

Vil heller ha Park enn Nani fra start mot Tottenham. Både fordi Spurs er et svært godt lag og fordi Park har vært milevis bedre enn Nani denne sesongen.

Dårlig formulert vil jeg si, men man trenger ikke å ta av og tro han er verdensstjerne enda. Er det vel?

Selv liker jeg Kiko, og håper han blir det. Han er jo stort talent, og han har jo vist det i kampene, men at man skal ta av etter tre kamper er vel litt rart vil jeg si.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at Macheda er noen verdensstjerne. Det jeg mener, er at en Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Så klart er Welbeck bedre enn Kiko, det jeg mente var at til og med Macheda er bedre enn Nani som er ute av form. Og har Nani vist lovende takter denne sesongen? Det tror jeg du er alene om å mene...

Hvordan i huleste vet du at han er bedre når han ikke har spilt en HEL PL kamp for oss enda?

Les hele setningen: En Macheda i form er mye bedre enn en Nani ute av form. Macheda har hatt en god periode i det siste (med godt spill for både reserve- og førstelaget). Nani er helt ute av form. Det har han vært i nesten hele sesong. Form har mye å spille i fotball. Vi ser jo at Berba ikke har vært i form i det siste, og se hvor mye pepper han får her inne...

 

Der, Danny?

 

Hehe, takk. Orker ikke forklare. :)

Lenke til kommentar
Dårlig formulert vil jeg si, men man trenger ikke å ta av og tro han er verdensstjerne enda. Er det vel?

Selv liker jeg Kiko, og håper han blir det. Han er jo stort talent, og han har jo vist det i kampene, men at man skal ta av etter tre kamper er vel litt rart vil jeg si.

Selvfølgelig, men han må få lov til få skryt når han har vært så god som han faktisk har vært. Slike talent (langt fra noen verdensstjerne nei) trenger motivasjon og oppmuntring for å kunne prestere optimalt.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Det at han blir skrytt opp i skyene er vel helt håpløst.

Mener du faktisk det du skriver der eller ble den setningen litt feil formulert?

 

Ingen tvil om at Macheda er et gigantisk talent, men kanskje litt lurt å la han hvile i ett par kamper slik at han ikke tar helt av. Viktig å ha beina plantet på jorden.

 

Vil heller ha Park enn Nani fra start mot Tottenham. Både fordi Spurs er et svært godt lag og fordi Park har vært milevis bedre enn Nani denne sesongen.

Dårlig formulert vil jeg si, men man trenger ikke å ta av og tro han er verdensstjerne enda. Er det vel?

Selv liker jeg Kiko, og håper han blir det. Han er jo stort talent, og han har jo vist det i kampene, men at man skal ta av etter tre kamper er vel litt rart vil jeg si.

Kan du finne ett eneste innlegg der hvor jeg har skrevet at Kiko er verdensstjerne? Nei nettopp, for jeg har aldri sagt det.

 

Uansett, mener du ikke at han har gjort det bra de tre gangene han har fått sjansen for førstelaget? Så du forventet at han skulle gjøre det bedre enn det han gjorde?

Lenke til kommentar
Det at han blir skrytt opp i skyene er vel helt håpløst.

Mener du faktisk det du skriver der eller ble den setningen litt feil formulert?

 

Ingen tvil om at Macheda er et gigantisk talent, men kanskje litt lurt å la han hvile i ett par kamper slik at han ikke tar helt av. Viktig å ha beina plantet på jorden.

 

Vil heller ha Park enn Nani fra start mot Tottenham. Både fordi Spurs er et svært godt lag og fordi Park har vært milevis bedre enn Nani denne sesongen.

Dårlig formulert vil jeg si, men man trenger ikke å ta av og tro han er verdensstjerne enda. Er det vel?

Selv liker jeg Kiko, og håper han blir det. Han er jo stort talent, og han har jo vist det i kampene, men at man skal ta av etter tre kamper er vel litt rart vil jeg si.

Kan du finne ett eneste innlegg der hvor jeg har skrevet at Kiko er verdensstjerne? Nei nettopp, for jeg har aldri sagt det.

 

Uansett, mener du ikke at han har gjort det bra de tre gangene han har fått sjansen for førstelaget? Så du forventet at han skulle gjøre det bedre enn det han gjorde?

 

 

Har jeg sagt det?

Det jeg sier er at man ikke skal ta av med han og tro han er verdensstjerne enda.

Seff har han gjort det bra i de kampene han har spilt, men han har jo ikke spilt 90 min enda i PL enda, så.

Lenke til kommentar

Uansett, mener du ikke at han har gjort det bra de tre gangene han har fått sjansen for førstelaget? Så du forventet at han skulle gjøre det bedre enn det han gjorde?

 

 

Har jeg sagt det?

Hva faen mener du med dette da:

 

Macheda har hatt en god periode i det siste (med godt spill for både reserve- og førstelaget).

Førstelaget? Haha.

Lenke til kommentar

Nani ute av form? Sist Nani hadde et innhopp (noe du stort sett baserer meningen din rundt Macheda på) så spilte han relativt gode 25 - 30 minutter der han virket som om han var i helt god form for min del. Han driblet et par spillere, gjorde stort sett riktige beslutninger og var involvert mye. Macheda scoret et fantastisk mål, og et mål der han styrte den inn med innsiden når han ble skutt på. Han har gode bevegelser, og har definitivt vist seg som et stort talent, men poenget er uansett at Macheda ikke er noen ving, og da er det lite vits å si at du vil ha han foran Nani (som du overhodet ikke vet om er i form eller ikke siden du ikke har sett så mye av han i det siste. Sist gang han spilte, spilte han bra, og det er det jeg vil kalle nåværende form). Jeg vil ikke ha Park mot Tottenham hvis han skal spille mot Arsenal, men hvis han ikke skal spille mot Arsenal så får han gjerne starte mot Tottenham. Personlig vil jeg se Welbeck eller Nani på kanten mot Tottenham. Jeg vet ikke hvordan Ferguson ser på Nani akkurat nå, men det ser ikke ut som tilliten er der, men mye skjer utenfor banen som jeg aldri får se, så vi får bare vente til sommeren. Jeg er uansett sikker på at Nani kommer til å lykkes i fotballen.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke Tevez med i troppen? :dontgetit:

 

Van der Sar, Foster, Kuszczak, Rafael, O'Shea, Brown, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Ronaldo, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Anderson, Giggs, Park, Berbatov, Rooney

Håper i allefall at det er en feil, eller så syns jeg virkelig synd på Tevez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...