DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Gratulerer? Dommeren som presterte å dele ut 3 gule til samme spiller støtter manageren deres. Dette må være en stolt dag for Liverpool-fansen. Hahahaha :!:
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Poll backing for Rafa Hvordan føles det å vite at en idiotdommer forsvarer dere?
Corey Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Se filmen hos Youtube Vet ikke om denne har blitt postet,så på forhånd sorry. Jeg har med vilje avstått fra all debatt rundt dette pga jeg var sikker på det var tatt helt ut av proporsjoner. Men jeg må innrømme,dette var direkte patetisk.Tydeligvis ikke en fyr som er vant med "mind games" som feks Mourinho.Skulle likt å se Mourinho med en gul post it lapp hvor det sto "fact" 50 ganger... Her er uansett 3 gode artikler (fra samme fyr) om hvor store hull det er i Benitez sine uttalelser. http://therepublikofmancunia.com/mad-liver...-focussed-rant/ http://therepublikofmancunia.com/rafa-beni...e-fool-mad-man/ http://therepublikofmancunia.com/the-media...l-boss-madness/
Limbeck Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Poll backing for Rafa Veldig merkelige uttalelser. Oppspinn?
Limbeck Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 En ting jeg la merke til på det intervjuet. Hadde han planlagt en tale? Han las jo fra et papir.
tc47 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg gidder ikke kommentere Benitez saken en gang, er bare å lese det Points og Hyrlen har skrevet tidligere i tråden. Helt patetisk, og hvis man glemmer alt det andre dumme han har sagt, er det bare å se på at han klager av at Rio har en HANDS i Wigan kampen på slutten av sesongen. Så du Atletico kampen deres i år Benitez? Så du kanskje de to klare straffene vi skulle hatt borte mot Blackburn? Og at vi fikk en veldig soft straffe mot oss på brua to uker siden? Syns det var helt sykt av oss å vinne PL på slutten av sesongen der i fjor når jeg tenker på det, så mye som gikk mot oss før Wigan kampen på slutten at det er villt. Benitez, ta deg faen meg en bolle. Og ja, kanskje du bør snakke mer fra hjertet og hjernen (som ikke finnes, tydeligvis) og ikke faen meg et ark. Endret 10. januar 2009 av tc47
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 En ting jeg la merke til på det intervjuet. Hadde han planlagt en tale? Han las jo fra et papir. Han har nok brukt de siste årene på å finne argumenter, og så skrevet dem ned.
tc47 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 En ting jeg la merke til på det intervjuet. Hadde han planlagt en tale? Han las jo fra et papir. Han har nok brukt de siste årene på å finne latterlige argumenter, og så skrevet dem ned. Fixed.
Corey Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 En ting jeg la merke til på det intervjuet. Hadde han planlagt en tale? Han las jo fra et papir. Han starter jo intervjuet med å si at han ikke vil gå inn på "mind games" før han drar fram arket,fra nå av kjent som arket med løgner og mind-games,på. Morsom ting. Kan tenke meg Ferguson åpnet en finfin flaske vin etter den tiraden og sa di velkjente ordene som USA kom med når Saddam ble fanget "We Got Him!".
Ol'H Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg fikk ikke sove i hele natt takket være denne kampen, er et lite være eller ikke være i hodet mitt. Men jeg har en god følelse. Vi har et bedre lag enn Chelsea, bare så synd vi har spilt ræva den siste tiden. Men kan ha noe med at vi ikke har hatt skikkelig matching, å dermed svekket prestasjonene våre. Jeg håper.
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Håper bare ikke vi stiller med et defensivt lag i morgen (Fletcher og Carrick). Spiller på hjemmebane, og da burde vi angripe!
tc47 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Faen, Howard Webb i morgen. Han var grusom i City kampen og hadde noen dårlige avgjørelser i den siste kampen jeg så han i og, husker ikke hvilken. Liker bare ikke at han tror han er den beste og hele måten han dømmer på er ekkelt. Forvent noe dumt av han i morgen.
Windows8 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Vet ikke om mange vet det, men han er politibetjent til yrke.
Kjartan1234 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Må bare quote noe jeg fant i en av de tre artikkelene som corey postet.. Fact: “On November 1, they played Hull and Mr Ferguson had a two-match touchline ban and a £10,000 fine after confronting Mike Dean, the referee, for improper conduct.” Lie: “During the Respect campaign - and this is a fact - Mr Ferguson was charged by the FA for improper conduct after comments made. He is the only manager in the league that cannot be punished for these things.”
Don Vito Corleone Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 "United sløser mest" En overskrift i dagens dagbladet. Ikke akkuratt overraskende, men mtp hvor mye feks Liverpool og Chelsea skyter fra langt hold i motsettning til United og når statestikken likevel går dem i fordel, er det tydelig at Man Utd må ty til seriøse skuddtreninger. United er det 13 mest effektive laget i PL i følge statestikken. Faktisk vil jeg si at United sansynligvis er værst av alle om man skal regne store målsjanser.
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hehe, Park sin bom i romjula er vel et godt eksempel på hvor vanskelig det kan være å sette ballen i mål
CCola Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kanskje United som helhet er værst, men om ikke Keane er værstingen så vet ikke jeg
The Hoff Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det jeg ikke skjønner er hvorfor Ferguson og co ikke bare tar tak i dette umiddelbart. Er det ikke nok ressurser i klubben til å lære hvor målet står, så ansett nye trenere! Med en effektivitet opp mot det Chelsea kan vise til hadde vi vært på toppen av ligaen, uten tvil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå