Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har noen av united-spillerne spilt bedre i år enn ifjor?

Giggs frem til nå. Ellers har vel Vidic, Evans, Fletcher, Raphael++ spilt bedre enn ifjor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så lei alle nyhetsoppslagene om at Ronaldo er på vei til RM nå....

Tror det ikke før eg ser han stå der med Real drakten og glise som den klysa han kan være!

Skrevet
Angående Ronaldo så havner han nok i Real til slutt og da ønsker jeg han lykke til så lenge det ikke går utover oss

Vi møter dem nok i Champions League da... :p

Skrevet

Nå synger de både United og Man. United, det synges fuck Man. City så når Manchester dukker opp helt til slutt så er det jo relativt åpen bart hvilket lag det gjelder. Det er vel ikke vanskeligere enn at det kanskje hørtes best ut når de sang kun Manchester og ikke Manchester United til slutt, men er jo ikke noe å henge seg opp i er jo ikke i tvil om hvilket lag det gjelder.

Skrevet
Har noen av united-spillerne spilt bedre i år enn ifjor?

Fletcher ihvertfall. Forsvaret generelt synes jeg har spilt bedre

Ikke Rio, men resten av forsvaret er jeg enig i. Kanskje med unntak av Brown, men han har jo nesten ikke spilt.

Skrevet (endret)

Våknet nå pga. merkelig døgnrytme, men ang Benitez sin lille tale: det der må være det pinligste som noen gang er utført på en pressekonferanse. Er fyren skutt i huet eller?

Og VG presterer å skrive: "Latterliggjør Alex Ferguson." Det skulle da helt klart stått: "Latterliggjør seg selv."

Endret av Points
Skrevet
Våknet nå pga. merkelig døgnrytme, men ang Benitez sin lille tale: det der må være det pinligste som noen gang er utført på en pressekonferanse. Er fyren skutt i huet eller?

Og VG presterer å skrive: "Latterliggjør Alex Ferguson." Det skulle da helt klart stått: "Latterliggjør seg selv."

Jeg skjønner bare ikke hvor det kommer fra? Hvorfor har Benitez så mye imot Sir Alex at han kommer med en slik tirade?

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvor det kommer fra? Hvorfor har Benitez så mye imot Sir Alex at han kommer med en slik tirade?

Enten så er han nervøs foran vårparten eller så prøver han seg på et psykologisk spill - isåfall et elendig forsøk. Pool-supporterne sier det var et svar på SAF sine uttalelser om at Liverpool vil bli nervøse. Men dette var vel bare en spontan uttalelse fra SAF, ikke noe han hadde skrevet manus til.

Nei igjen, dette var pinlig av Benitez.

Skrevet

Enten så er han nervøs foran vårparten eller så prøver han seg på et psykologisk spill - isåfall et elendig forsøk. Pool-supporterne sier det var et svar på SAF sine uttalelser om at Liverpool vil bli nervøse. Men dette var vel bare en spontan uttalelse fra SAF, ikke noe han hadde skrevet manus til.

Nei igjen, dette var pinlig av Benitez.

Det var da heller ikke et direkte angrep på Liverpool å hevde at United har mer erfaring med slike situasjoner. Dette var jo rett og slett helt absurb. Helt ut av det blå, spesielt med tanke på at det ikke er lenge siden Sir Alex måtte sone, å FA ga Evra karantene.

Skrevet (endret)

Okey tok meg tid til å gå gjennom videoen og alt Rafa sier.

1. Han sier at SAF fikk var utestengt mot Hull, så det er greit. Men så sier han rett etterpå at SAF er den eneste som ikke får utestengelser for å kritisere dommere? :sleep:

2. Han snakker om kampen mellom United og Liverpool der Mascherano blir utvist som han mener er feil. Så tar han opp at Rio handser senere i den avgjørende kampen mot Wigan og at det ikke blir dømt straffespark. Ta en titt på ditt eget lag i CL, Benitez, og hvordan dommere hjelper dere til å komme langt i turneringen sesong etter sesong.

3. Han klager på at United fikk spille 3 dager etter Boxing Day, mens andre spilte 2 dager etter. Det er da helt fair da United akkurat hadde returnert fra Japan og slet med jet-lag samt hadde hatt 2 ekstra kamper på programmet.

4. Han klager på at United gjør unna et vanskelig program før jul, mens de får et "lett" program siste halvdel av sesongen. Ta en titt på programmet deres, dere har jo nesten likt program som oss, med 2 eller 3 unntak. Samtidig er det vel random hvordan terminlista ser ut.

5.Han sier at United-spillerne og staff prater med dommerne inn mot garderoben til pause. Guess what Mr. Benitez, dette er helt normalt, alle lag gjør det.

Så gratulerer Benitez, du har driti deg loddrett ut.

Benitez suger enormt i engelsk btw.

Endret av Points

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...