Latias Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor skal vi møte Pool kl. 16:00 egentlig? Er det fordi de ikke blir regnet som topplag?
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Greit nok at vi hisser oss fort opp og er lette å irritere, men det der er jo kanskje den mest lavsinnede måten å provosere på, Iiluminati, for det er liten tvil om at det er det du prøver på. Kan forøvrig si meg enig i at SAF langt i fra er perfekt, og klager til tider uforståelig mye på enkelte ting. Haha, jeg som provoserer?? Du er ikke moderator lenger, bra det. Sjekk disse innleggene. Og merk, mitt innlegg her er det første mitt i tråden om dette emnet: Det er lett for dere å si det! Snart er dere jo ute av det meste og har bare CL å konse dere om! Da betyr ikke terminlisten så innmari mye! Har "vi" sagt annet? Vi klager jo ikke over terminlisten. Har faktisk aldri tenkt på det engang. Men AF derimot. http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2501304.ece Fy faen. Benitez er skutt i hue, fy faen. Kvalm fyr. Tragisk manager. Enda jeg som provoserer?
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Bra vi er saklige. Jeg syntes AF fortjener litt refs jeg. Vanligvis når managere klager så mye på UEFA og FA blir det mye trøbbel.
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Iiluminati: Det du driver med nå er trolling og er ikke lov på forumet. For noen sider tilbake sa Alastor at man skal holde seg unna provoseringer i andre lags tråder. Forslår at du følger reglene og.
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Da får dere heller begynne å kreve det da. I LIVERPOOL TRÅDEN! Her kaller vi din kjære MBE (???) for Steven Jailard!
Latias Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 BeniteS er latterlig. Begynner og griner bare fordi vi fikk en ekstra dag i jula. Det han ikke vet er at vi var i ASIA for å spille to kamper. Spillerne sliter med jetlag og sånt, og hvordan skal de greie å spille to kamper på tre dager?
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Blir dere virkelig så provosert av at jeg sier AF? Haha.. Ikke bare det, men deg generelt. Er jo ikke bare det du sier her.
Giallorossi Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Du forstår åpenbart ikke forskjellen, Raste sa det i United tråden, og trolig er de fleste helt enig (og er de ikke det flippe dem heller ikke ut), når en Scouser kommer med slike kommentarer blir det tolket negativt. Er ikke vanskelig å se en rød tråd: United+Pool = Fail.
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 BeniteS er latterlig. Begynner og griner bare fordi vi fikk en ekstra dag i jula. Du må følge litt med. Rafa begynner jo ikke å grine, det er jo AF som griner seg til det, og klager til FA/UEFA osv for å få det slik han vil.
Latias Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Her kaller vi din kjære MBE (???) for Steven Jailard! Jailard! Fantastisk navn!
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ja, men vi er i vår egen tråd og vi kan si sånt her. Den skal huskes. Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at et dusin Unitedfolk har blitt utestengt fra TIA-tråden.
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ja, men vi er i vår egen tråd og vi kan si sånt her. Den skal huskes. Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at et dusin Unitedfolk har blitt utestengt fra TIA-tråden. Da er det vel bare å utestenge dere og da? Vi klager ikke på det vi.
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Iilluminati: Dette går jo begge veier.... Og det kommer det alltid til å gjøre. Personlig prøver eg så godt eg kan å unngå direkte provokasjon når eg skriver noe i pools tråden. (den siste tiden har eg stort sett kuttet ut å skrive noe da det ikke bare er i vår tråd alt blir sett på som provokasjon.) Men å komme over her og bare slenge dritt er ikke nødvendig....
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Akkurat nå er det mest oppførselen til deg (og for all del en del andre her også) Iilluminati. Mest noen visse andre.... Fra begge campene. Ja, men vi er i vår egen tråd og vi kan si sånt her. Det blir jo egentlig ganske dumt. Om en bruker skriver *United er bæsj* på Pool-tråden blir det diskusjon av det. provosering blir det uannsett hvilken tråd det skrives på.
GLN Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Quoter mitt tidligere innlegg i håp om svar. Har aldri visst det. Men hvorfor fikk SAF tittelen SIR? Jeg fatter ikke at noen her ikke kan godta å si SAF. En liten S i tillegg, hva er så farlig med det? Han heter trossalt Sir Alex Ferguson, Sir er en del av navnet. Og henge seg opp i det, er bare for å skape seg. Enig med United leiren her at det rette er SAF, og AF blir bare feil.
Raste Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2501304.ece Fy faen. Benitez er skutt i hue, fy faen. Kvalm fyr. Tragisk manager. Såklart! Ferguson klager og syter over alt, mens Rafa sier sannheten. Klart Rafa er kvalm. Hater slike folk som bare MÅ si sannheten hele tiden... Raste: Skjer med deg for tiden? Folk kommer med linker, ting blir diskutert på flere sider, så kommer du med samme sak fra TV2 og vil diskutere flere timer etterpå Henger ikke så mye her lenger.
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Joda, Danielzu, men for noen sider siden snakket Alastor nettopp om dette og sa at det helst ikke skulle skje.
Jefe Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Styggeste manageren i PL! "Are you talking to me!?....show some looove mate."
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Nei, om jeg poster mer dritt om AF blir jeg vle utestengt for provosering. Gir meg mens leken er "god". Men syntes ærlig talt han fortjente den, siden han startet ordkrigen and all. Og litt munnhoggeri mellom managere er vel like vanlig som munnhoggeri mellom United og Pool supportere på forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå