Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Saha, glemmer han så fort. Tenk hvis denne mannen hadde vært relativt skadefri over flere år. Hadde blitt en verdens ener på størrelse med Henry og Eto når de var på sitt beste. En Saha i form var helt nydelig. Samme gjaldt vel for vår Harry Kewell også. Det er så feil at jeg ikke finner ord Over til noe annet: http://www.unitedtube.co.uk/video/759/Giggs-at-his-prime Den videoen illustrerer hvorfor jeg mener Giggs burde gitt seg. Omtrent alt av kvalitet i den videoen kommer av syke dribleraid ned venstreflanken, klarer han ikke det lenger har han ikke annet enn rutine å fare med. *snuffs* Giggs er en legende
tc47 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Giggs har for mange feilpasninger i spillet sitt, diverre. Scholes mot Derby sleit litt med det samme. Må ikke glemme at Scholes har ikke spilt mye fotball siden han var ute med skade. Og at i går var første kampen han startet etter Japan, tror jeg.
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Nei! Scholes og co skal videreføre kulturen til de nye! De nye derimot skal tilføre! Må ikke rote sånn nå din tullball! Hehe, du tok tydeligvis ikke ironien min
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Giggs løper som ett svin. Løper fortere med ball i beina enn han gjør uten ball
Latias Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Evra er tilbake. Har egentlig ikke savnet han så mye. Slapp vel kun inn ett mål (mot Derby i går) mens han var suspendert?
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Samme det vel? Er jo så genialt å se på han spille fotball!
SpencerReid Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det er forover på banen at savnet merkes. Og det veldig... Forsvaret greier seg alltids
Jørgen Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Evra er tilbake. Har egentlig ikke savnet han så mye. Slapp vel kun inn ett mål (mot Derby i går) mens han var suspendert? Han er jo ENORMT viktig offensivt.
Latias Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Poteten O'Shea er ikke verdens beste offensiv beck, nei.
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor fjerner alle "batov" i slutten av nickene?
Latias Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor fjerner alle "batov" i slutten av nickene? Fordi Berba er konge. Ligger jo på ett målpoeng pr. kamp!
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hvem kom egentlig på det med -batov i nickene egentlig?
Raste Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Vet ikke, men syns det er lite orignalt med så mange som har det.
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, du tok tydeligvis ikke ironien min Å joda Men du tok tydeligvis ikke min.... Det er en ting som er artig. Det er å svare et ironi innlegg med et superalvorlig svar. For da kommer som regel en forklaring. slik som du gjorde nå, når du "måtte" forklare at det var et ironisk innlegg! Det er kos! Jaja folkens! Det nærmer seg 23 januar! Snart på tide at alle i denne tråden får seg denne avataren:
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hvem kom egentlig på det med -batov i nickene egentlig? Ikke meg hvertfall.
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Tc: du må få opp postcounten din! Etter at Game for og du drog på ferie har antallet innlegg falt drastisk. Sjerpings Vi må holde liv i tråden vår. Endret 8. januar 2009 av Jotun
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Fantastisk barnslig av deg å legge ut et slikt bilde. Helt fantastisk utrolig lavmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå