Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting min venn! Var derfor eg ikke ville at du skulle ta deg nær av noe du ikke har gjort ;)

(siden eg hadde en diskusjon med på noe annet, så kunne du tatt det til deg det eg skreiv i samme innlegget)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I garasjen har han også hatt to Porsche Cayenne, en BMW M6, en Porsche 911, og en Bentley Continental GTC.

Tror ikke han er så lei seg for at Ferrarien ble smadret. :p

Skrevet
...

...

Kan du ikke klare å diskutere ting litt mer seriøst?

Sier fyren som opptrådte som Gunnar "Kjakan Sønsteby på forumet her en stund :)

Er vel mer det at han sammenligner seg selv med han og Max Manus :p

Skrevet

I liverpool tråden er man automatisk et troll om man har andre meninger enn noen av disse selværklærte lynende intelligente deltakerne....

Har hvertfall blitt definert som både dum og lite smart av noen av de... Hvordan de vet det forstår eg ikke, men så er ikke eg så smart da!

Skrevet
I liverpool tråden er man automatisk et troll om man har andre meninger enn noen av disse selværklærte lynende intelligente deltakerne....

Har hvertfall blitt definert som både dum og lite smart av noen av de... Hvordan de vet det forstår eg ikke, men så er ikke eg så smart da!

Har ingenting aa si om man er Liverpool eller Man Utd supporter... diskusjon er ihvertfall en parodisk adresse for dette forumet. Ihvertfall naar det kommer til Man Utd delen.

Det er ikke snakk om aa forstaa ironi eller ikke, men heller startet mitt innlegg paa dette med at en bruker her KUN skriver ironiske innlegg. Det blir veldig kjedlig og veldig lite konstruktivt.

Hva slags forums traad vil dere ha da? Bare svada eller diskusjon?

Skrevet

Ja ikke vet eg!

På den siste siden her så er det egentlig kun tre-fire innlegg eg gjerne kunne vært foruten. Pluss alle kommentarene som kommer ut av det....

Skrevet (endret)

Film med bilvraket til Ronaldo.

Temmelig kraftig ødelagt dette :p Utrolig at han ikke ble skadet. Men hans evne til å "hoppe bort" fra taklinger kom nok godt med her. :p

Hvordan har han klart å smadre den så mye foran i en tunell?

EDIT: Sorry for dobbelpost.

Endret av Kjetil
Skrevet
Har ingenting aa si om man er Liverpool eller Man Utd supporter... diskusjon er ihvertfall en parodisk adresse for dette forumet. Ihvertfall naar det kommer til Man Utd delen.

Det er ikke snakk om aa forstaa ironi eller ikke, men heller startet mitt innlegg paa dette med at en bruker her KUN skriver ironiske innlegg. Det blir veldig kjedlig og veldig lite konstruktivt.

Hva slags forums traad vil dere ha da? Bare svada eller diskusjon?

På en måte forstår jeg deg veldig godt,men jeg må være ærlig og si at det blir vanskelig og "forsvare" deg, hvis du begynner og slenge ut "Man Utd supportere er duster og mammadalter" osv.

Men nok om akkurat den biten.

Jeg har selv blitt veldig lei av og prøve starte/delta i seriøse debatter på denne tråden.Dessverre skjer dette fordi at vi har såååååå maaaaangeeeee supportere.Fins flere folk som utbasunerer sine meninger og følelser,som overhodet ikke har med den eksisterende debatten å gjøre,noe som ødelegger den konstruktive debatten.

Tviler egentlig på at dette vil la seg rette opp,heller at det vil bli verre.

Skrevet

Ja da vil hvertfall eg bare si at det er en vesentlig kvalitetsforskjell på dine innlegg Corey og det den andre vedkommende presterer!

Skrevet (endret)
Noen av dere som har fulgt denne Tosic noe?

- Ja, jeg ser serbisk eliteseriefotball hver eneste helg jeg...

Du har jo aldri noe annet en ironi å fare med her i formet. Kan du ikke klare å diskutere ting litt mer seriøst?

Morsomt at akkurat du bruker ordene "klare å diskutere" og "seriøst". For det første så har jeg svart på minst tre innlegg som du har skrevet og prøvd å få satt i gang en diskusjon (med blant annet deg), men svarte du på innleggene jeg skrev? Nei. (Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette, da du mest sannsynlig ikke kommer til å svare på det heller). For det andre er du nesten i overkant seriøs. (Merk ordet "nesten".) Og for det tredje fatter jeg ikke hvordan du klarer å henge deg opp i en så liten og uskyldig setning.

Hvis det ikke hadde vært for de veldig lange innleggene dine hadde jeg begynt å lure på om du var et forum-troll, der det eneste målet ditt var å provosere og skape dårlig stemning her inne, for det har du klart. (I hvertfall det siste, kan ikke akkurat si at jeg ble så ekstremt provosert.)

Edit:

Noen som vet om en Seriøs fotball-tråd eller en annen mer "voksen" fotball diskusjons side på norsk ??

Ja, men for å være snill med de som allerede er der kommer jeg ikke til å skrive navnet på den her.

Edit 2: KUN ironiske innlegg? Det jeg skrev der var det første på lang tid. Et veldig godt tips er å sjekke om utsagnene du har tenkt å komme med er riktige før du poster innlegget ditt :)

Endret av D'Amico
Skrevet (endret)

@Kjakan. Spar meg for din selvhøytidelighet og nedlatende tone. Du forventer kontruktiv debatt? Men det mest jeg har sett fra deg er blåst ut som bastante fakta og latterligjøring av andre brukere. Du generaliserer og angriper supportere som helhet. Å så forventer du respekt tilbake? Ta deg en bolle, å prøv igjen.

Bare for å ikke være en off-topic tulling kan jeg nevne at jeg er forbannet over tapet igår. Ikke for at vi tapte, men siden vi spilte som småunger. Derby var ikke god, vi var RÆVA.

Endret av Hyrlen
Skrevet

At vi taper kan jeg godta, det jeg ikke godtar fra kampen i går er at gutta viste absolutt ingen innsats, kreativitet og vilje, det forventer man fra verdens beste spillere. Vidic skal ha ros, han kjempet godt som alltid. Ronaldo gjorde også et friskt innhopp, og skapte mer på de få minuttene han hadde, enn resten av laget gjorde i hele kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...