Limbeck Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg mente saken om at han vil ha høy lønn. Den saken der handlet vel om at vi ikke har gitt han noe fast tilbud. Jeg har forståelse for hans frustrasjon angående den saken han uttaler seg om.
Ol'H Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg mente saken om at han vil ha høy lønn. Den saken der handlet vel om at vi ikke har gitt han noe fast tilbud. Jeg har forståelse for hans frustrasjon angående den saken han uttaler seg om. Jeg har null forståelse for at han lufter det i media. Utrolig uproft.
Limbeck Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det skal jeg være enig i. Han kunne godt ha valgt en annen strategi. Endret 5. januar 2009 av Limberbatov
Corey Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Feghouli til United? Feg Who? Nå drukner jo snart reservelagene i talenter.
D'Amico Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Hvem har sagt noe om reservelaget? Han er jo like gammel som Anderson var da han kom til oss
Corey Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Regner jo ikke med at han kommer til å bli ansett som førstelagsspiller hvis han kommer.
D'Amico Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Det tviler nok jeg på også Dette er forøvrig den andre 19 år gamle sentrale midtbanespilleren vi blir linket til på kort tid. Er det en erstatter for Scholes Fergie vil ha inn?
Latias Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Scholes er vel ferdig om 2-3 år, og da er denne spilleren ca. 22. Greit å ha backup allerede nå, i stedet for å vente helt til Scholes setter skoene på hylla.
D'Amico Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jepp, men spørsmålet er vel egentlig om vi trenger enda en sentralt. Vi har jo Anderson, Carrick, Fletcher og Hargreaves i tillegg til Possebon og Gibson (som jeg ikke har så veldig tro på) når Scholes (og Giggs) legger opp. Men hvis han er et veldig godt talent så hvorfor ikke
Latias Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Hvis han har en like god pasningsfot som Scholes, må han kjøpes!
Corey Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Var det noe i den artikkelen som antydet at han hadde like god pasningsfot som Scholes?
Latias Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Var det noe i den artikkelen som antydet at han hadde like god pasningsfot som Scholes? Han er jo playmaker, så han burde da ha en god pasningsfot...
Uncle Scrooge Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/06/sport/f...league/4264829/ http://www.dagbladet.no/2009/01/06/sport/f...united/4266233/ Hmm, det var ikke noe særlig.
genser Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hvis han har en like god pasningsfot som Scholes, må han kjøpes! Han er jo playmaker, så han burde da ha en god pasningsfot... Dermed har alle playmakere like god pasningsfot som Scholes. Fin logikk. Endret 6. januar 2009 av arehei
Latias Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg sier jo at jeg håper han har det. Har aldri sagt at han HAR det...
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Vil heller se Delph enn han Franskmannen som erstatter for Scholes, han er jo tross alt engelsk
Latias Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Skjønner ikke hvorfor vi blir linket opp med så mange midtbanespillere. Vi har da nok av dem. Vi trenger egentlig ikke flere spillere, men hvis noen flere skal bli kjøpt inn, er det vel greit med forsvars-/angrepsspiller.
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Skjønner ikke hvorfor vi blir linket opp med så mange midtbanespillere. Vi har da nok av dem.Vi trenger egentlig ikke flere spillere, men hvis noen flere skal bli kjøpt inn, er det vel greit med forsvars-/angrepsspiller. Ser ikke at vi trenger å forsterke noe jeg, kanskje et bedre andrevalg på venstrebacken, men ellers så har vi en god stall
Latias Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Er jo det jeg sier da. Vi trenger ikke flere spillere, men hvis Fergie har tenkt å kjøpe flere, er det vel greit med forsvars-/angrepsspiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå