SniKaZ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Manchester har vell to ganske tøffe kamper mot blandt annet Chelsea og Liverpool tror jeg. Liverpool er 14. Mars. Åja, men uansett da så blir det veldig spennende i Chelsea kampen.
kandinsky Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Gleder meg. Sitter alltid og ber om at Anderson skal avgjøre en sånn kamp for United snart.
Sir Game Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) http://united.no/united/nyheter/nyheter/cu...e_paa_st_mary_s Les nederst, der hvor skader og troppen er listet opp. Har vi glemt igjen Anderson i Japan eller? Han har jo overhode ikke vært med siden da. Ikke nevnes han på United sidene heller. Faen ass, dette gjør meg alvorlig deprimert. Har ikke lyst til å legge meg før jeg finner ut av hva som er galt Er vel ikke skader, ettersom han ikke er nevnt blant de andre uheldige på verken skys, United.no eller andre fora siden hjemmkomsten. Er det fordi... jeg klarer nesten ikke å skrive det... han skal til Inter, kommer jeg til å gå bananas. Faktisk kommer jeg til å bli så iltrene forbanna på SAF at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg og sesongen er helt ødelagt. Værre enn å tape mot Scouerne x5 på rad. Hvor er pusen min? Endret 3. januar 2009 av The Game
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Reiste ikkje Anderson til Brasil då på ein liten miniferie? Synes eg las det ein plass..
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hvor er pusen min? cry.gif]Sist noen sa det som jeg hørte på var det en sånn med psykiske problemer som lurte jenter på bussen til å tro at han hadde en katt med seg, og når de ville se den så drog han ned buksa. Han har kjørt samme versjon før, bare med hjernen. Endret 3. januar 2009 av Slettet-EIV2CS
Sir Game Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Wtf TomHel, oppsøk en lege Tror det bare var synsing fra en på forumet Ed Hunter. Mener å huske at jeg leste det jeg også, men kan ikke skjønne at han skal ha fått så lang ferie, i en så viktig periode for United. Han har jo vært gud i tidligere kamper, bl.a senest i japan hvor han krydret noen helt sjuke passninger som selveste læremester Scholes hadde fått klump i buksa av. Har heller ikke funnet noe om evt ferie på den store www'n. Damn, klokka er er snart 12 og jeg har vært oppe evig lenge nå. Dauer av trøtthet og evner ikke å finne noe på nettet. Noe disse innleggene, fulle av leifer, sikkert indikerer. Bare kan ikke sove før jeg finner ut av det... Lurer på hva som kommer til å skje her i huset når Ando putter sitt første. På forumet også forsåvidt, det er ikke bare meg som elsker fyren. Det er et understatement, tror jeg med god margin kan si at han har blitt en kjæledegge blant mange på OT. Blir vel voldsomt med hyling og hoing, samt kasting av diverse gjenstander når han gjør det. Har i det siste, mens jeg er hjemme, måtte innfinne meg med en ny ordning under kamp. Nå sitter jeg konstant med pute på fanget, som jeg klemmer, biter og kaster rundt alt ettersom hvordan det går. Rooney har kostet meg for mange fjernkontroller og andre nærliggende gjennstander av verdi... Lurer på hvordan enkelte av dere er under match.
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Under vanlige kamper er stemningen rolig. Litt jubel eller NEI ved målscoring etc.... Under CL finalen mot Chelsea fikk kona derimot se en annen versjon! Da hadde eg eksamen dagen derpå, så eg satt med puta på fanget og pc foran meg på bordet og "leste" mens eg såg kampen! For å si det slik: Det ble 100% kampkikking med tilhørende brøling og vas! Kona satt med puta foran og klarte ikke se på når straffene ble tatt!
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hvor gammel er Shay Given? http://www.dagbladet.no/2009/01/02/sport/f...league/4221831/ Er ikke det bare å bla opp?
master air Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Sto vel 32 år i aftenposten eller dagsavisen.
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hmmm... Har jo mange gode år igjen da... Men litt eldre enn eg såg for meg! Evigunge Shay Given trekker på åra
D'Amico Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hvor er pusen min? Han spares sikkert til Chelsea-kampen Litt merkelig at det ikke står noe om det på RedCafe, men det kan jo være at han enda sliter med jetlag? (Det hørtes ekstremt usannsynlig ut )
Latias Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hva slags lag burde vi stille med i morgen? Foster Rafael - Neville - Evans - O'Shea Nani - Gibson - Possebon - Giggs Welbeck - Berbatov ELLER: VDS Rafael - Vidic - Evans - O'Shea Park - Scholes - Fletcher - Ronaldo Rooney - Berbatov ELLER: Foster Rafael - Vidic - Evans - O'Shea Nani - Scholes - Possebon - Ronaldo Welbeck - Berbatov Håper på det siste. Trenger ikke bruke for mange førstelagsspillere, og kan samtidig gi ungguttene litt spilletid.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 En mellomting: Foster Rafael-Vidic-Evans-O'Shea Ronaldo-Possebon-Gibson-Nani Welbeck-Berbatov
Raste Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=unehGDhP3qA Anbefaler dette intervjuet og de to andre part av dem. 30 min lang, men verdt det. Får se en annen side av han enn det media sier om han.
genser Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Foster Rafael - Neville - Evans - O'shea Nani - Scholes - Anderson - Tosic/Giggs Rooney - Welbeck Håper jeg. Evt. med Neville på backen og Rafael som ving. edit: Byttet Berb med Rooney. Berb kan få litt hvile. Endret 3. januar 2009 av arehei
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Kan fortsatt ikke tro at denne gladgutten (videoen) ble til tidenes største drittsekk:
Stonemeister Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Kan fortsatt ikke tro at denne gladgutten (videoen) ble til tidenes største drittsekk: Kan ikke tro at gladgutten kunne finne på å vise seg utendørs med det håret
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Manchester City - Nottingham Forest 0 - 2 :!:
kandinsky Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hahaha. Med fet skrift Jeg som tippa 1-2. Får håpe Shitty setter én scoring da, så får jeg den rett
Stonemeister Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Manchester City - Nottingham Forest 0 - 2 :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå