Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hvilke spillere har "vi" kritisert? Ronaldo og Nani er vel de eneste jeg har kritisert, og begge fordi de filmer. Og hat er ett sterkt ord. Du som sikkert er 30år gammel burde vite dette.

 

Jepp. Som mange ting så begynte det i rundt 94 95. Cantona sammen med Sharpe var hatet, så Beckham, Keane, Giggs, Ince (faktisk), Rio, Ruud, Rooney og nå Ronaldo.

 

Jeg har ikke merket noe serlig kritikk av Nani men hvis du sier det så.

 

Jeg er klar over at hat er et sterkt ord og at jeg generaliserer men jeg har hørt en del bli sagt også.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der tror jeg bare er tull. Skjønner at Cantona ble "hatet", og Keane til tider, men det er jo ikke direkte av at de er god, bare at de ikke oppfører seg som fotballspiller. Slik Ronaldo gjør nå.

 

Så du huster ikke at Ruud var verdens verste filmer, som prøvde å filme røde kort på andre?

Rooney som solgte en historie til en avis. Det var den ofesielle historien men den blussa merkelig fort opp etter at han kom til oss

Giggs som banket opp damer

Rio som solgte seg til oss pluss ikke pissa i begeret

Diver Beckham som var den mest oppskrytte spilleren i verden. Pluss brukte hårbøyle i noen kamper.

Lenke til kommentar
Sier du bare pga dette hatet mot Ronaldo du holder på med

Nei.

 

Jeg hater heller ingen, ei heller Ronaldo. :)

 

 

Bra det :)

 

*Kan godt hende jeg ikke har fulgt med skikkelig i den diskusjonen nå, men Becks hadde faen meg sine sterke sider! Han gjorde noe for laget. Det var jo en grunn til at Juventus i sin store frykt la opptil 3 spillere som frimerker på han, ihvertfall bortimot, og med en passiv back som Pessotto så sier det litt. wink.gif

 

Han huskes for frisparkene men det største våpnet var pasningene. De var til tider ekstremt nøyaktige og gjerne 60-70 meter lange.

 

Kan se litt her

http://www.youtube.com/watch?v=aXId1SZbclM...feature=related

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Gerrard filmer på lik linje med Ronaldo? Hæ? Seriøst, aldri om han gjør det!

 

At vi hadde hatet Gerrard og Torres er noe tull. Jeg forgudet Torres under EM i 2004, elsket å se han i Spania-trøya. Gerrard er som Scholes, en sympatisk fyr jeg har ,asse respekt for og ikke klarer å mislike.

 

Ronaldo derimot, han er noe annet. Jeg respekterer det han gjør på banen (utenom filminga!) der er han i en egen klasse. Men de latterlige kommentarene hans, hovmodigheten og mangelen på respekt ovenfor motspillere og supportere, gjør meg rett og slett kvalm.

Lenke til kommentar

Manchester United – Bolton

Blackburn – Manchester United *

Manchester United – WBA

Everton – Manchester United *

Manchester United – West Ham

Manchester United – Hull

 

Våre neste kamper i ligaen. Blackburn borte er ikke hva de har vært tidligere år, men likvel en meget vanskelig bortekamp. Samme gjelder Everton, som jeg tror blir den vanskeligste av disse. Likvel ser jeg absolutt muligheten til å vinne alle disse kampene.

 

Ser positivt på de nærmeste mnd. Skal bli fint å møte Arsenal etter disse kampene, hvor vi ganske sikkert har plukka mye poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...