Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan faktisk få SportN på CanalDigital. Man kan velge 2 kanaler i "mine favoritter" til 59,- pr måned. Eller, om man bor i borettslag som er "komplett"-kunde, så får man de gratis.

 

*Har akkurat bestillt seg sportn*

 

Eller er det Sport Select du mener...Til 59kr mnd

 

"# 3 tv-kanaler med sport

# Basket, baseball og amerikansk fotball

# Amerikansk ishockey og motorsport

# Noe helt annet en tradisjonell "norsk" sport

# Forutsetter pakkene Canal+, Family eller Entertain

Lenke til kommentar

Han trodde Lampard skulle takle han.

 

Ikke bra med filming men ser ikke noe verre på den enn andre filminger.

 

Jeg synest FA kunne sett på video av kampene og luke ut filming, men da er det viktig at det blir rettferdig. Inkonsekvens kan være en stygg ting.

 

For å slå tilbake mot deg kan jeg si at Ronaldo ikke filmer verre enn Gerrard og dere har ikke noe problem med å godta det.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Slutt å tull. Gerrard kaster seg han også, men ikke i nærheten av samme skala som Ronaldo. Det at du/dere nærmest unnskylder han og toner det hele ned, syntes jeg er litt flaut å lese.

 

Sier du bare pga dette hatet mot Ronaldo du holder på med

 

Det er ikke å overdrive at Ronaldo filmer mer enn de fleste, uansett om du er ronaldo fanboy eller har samme oppfatning som Game

Lenke til kommentar
Slutt å tull. Gerrard kaster seg han også, men ikke i nærheten av samme skala som Ronaldo. Det at du/dere nærmest unnskylder han og toner det hele ned, syntes jeg er litt flaut å lese.

 

Sier du bare pga dette hatet mot Ronaldo du holder på med

Det tror jeg han ikke gjør.

 

Liverpool supportere har jo alltid hatet våre beste spillere. Hadde Gerrard og Torres vert våre spillere hadde de klaget på dem.

Hvilke spillere har "vi" kritisert? Ronaldo og Nani er vel de eneste jeg har kritisert, og begge fordi de filmer. Og hat er ett sterkt ord. Du som sikkert er 30år gammel burde vite dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...