Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har slått meg til ro med samme tanke som Giallorossi.

ehm, muligheten for det er temmelig liten etter hvert..ettersom berba allerede er i manchester, og det er 2 lag der som har jobb å tilby, pluss at tottenham har gidd han opp, OG de har hentet erstatter. Med mindre han ikke består den medisinske testen og blir enig med en av klubbene havner han nok i United eller shitty

Ja, vet dette. Men det virker som om han aldri havner hos oss.

Og dessuten, som nevnt før, så vil jeg heller ha Santa Cruz - Men det er vel så lite sannsynlig som det går an å bli da han undertegna. :(

Lenke til kommentar

"1600: "I have just seen Klass-Jan Huntelaar at Manchester airport! City or United?"

Glover via text on 81111"

 

"1559: "I have just seen Fergie in a supermarket in Cheadle taking back cases of Bulgarian wine. He didn't look happy."

Adam, Cheadle, via text on 81111"

 

Fra BBC.

 

Og

 

"Tottenham-spiss Dimitar Berbatov kan endelig komme til å gå til Manchester United, siden Old Trafford-klubben nå setter sammen en en pakke som kan få en Verdi av 30 millioner pund.(Daily Telegraph)""

Endret av Mufcy93
Lenke til kommentar

Fara er jo sjølvsagt at sjølv om at han "visstnok" drømmer om å spele for United, så er forholdet til Spurs så ødelagt at han ikkje kan la vere å bytte klubb, derfor så er vel sjansen for at han havnar i City ganske stor, så sant ikkje vi klarar å få godtatt eit bud ganske snart.

 

Vil vere veldig surt om vi skal sitte igjen uten ein ny spelar, for eg trur laget vil ha godt av det. Strengt tatt mest forbanna på at vi ikkje har fått orden på slikt mykje tidligare. Merkelig at SAF har latt ting ta sånn tid, overgangane burde som han sa tidligare i år vore i orden før EM.

Lenke til kommentar

City og Hughes kan brenne. Håper chingchongkinamanen (shinatra eller what ever) blir fengsla og klubben går konk. Så kan de rase nedover ligasystemet på nytt...

 

At vi ikke bare legger 30 feite på bordet er håreisende, hvis det blir den avgjørende årsaken til at Dimitar ikke kommer. £5 er jo egentlig lummerusk for en klubb av vår rang.

 

Edit @ Movieheart: http://www.skysports.com/football/transfer...0.html?reloaded

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...