LarsP Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Forpult flaks x2 HVOR MYE FLAKS SKAL CHELSEA HA? Martins og Owen brenner kjempesjanser, typisk Chelsea-flaks gitt. Typisk Chelsea flaks. så mye chelsea flaks vi kan snakke om at jeg blir helt kvalm av å tenke på det.
Tomtruck Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Så etter kampslutt at Keegan og Mcdermott ikke så så veldig skuffet ut akkurat. Tror ikke de har noe imot at Chelsea rapper gullet ifra United i siste kamp, spesielt Keegan. Men kampen gikk som forventet, Chelsea er virkelig sterke for tiden og kommer til å knuse Bolton på brua. Når det gjelder United's kamp mot Wigan blir det en nervepåkjenning uten like. Borteformen er ikke akkurat på topp nå, noe 2 u og et tap viser.
Essem Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Og spenningen lever videre... Jeg føler meg sikker på gull(nesten)
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Dette blir utvilsomt spennende. Irriterende at jeg er i konfirmasjon da og ikke har mulighet til å få sett kampen!
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Ja, tenkte på det . Langt fra det samme som å se den, men opera og pappas HTC får gjøre nytten. Selskapslokalet er midt i Kristiansand sentrum, men det er kanskje litt drøyt å finne en bar å se kampen på
Chicharito Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Blir utrolig spennende de 2 siste kampene nå. 2 seiere 2 trofeer. Hadde vært utrolig morsomt om vi hadda tatt doubble i år. Blir utrolig surt hvis vi ikke får noen trofeer, men vi burde så absolutt ikke ha problemer med å slå Wigan borte. Selv om de har lagd trøbbel for noen i år. Har så inderlig lyst til å gruse Chelski i finalen, de er ikke verdig verken PL eller CL trofee.
Treblad Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Blir utrolig spennende de 2 siste kampene nå. 2 seiere 2 trofeer. Hadde vært utrolig morsomt om vi hadda tatt doubble i år. Blir utrolig surt hvis vi ikke får noen trofeer, men vi burde så absolutt ikke ha problemer med å slå Wigan borte. Selv om de har lagd trøbbel for noen i år. Har så inderlig lyst til å gruse Chelski i finalen, de er ikke verdig verken PL eller CL trofee. ENNNNI!!! de har lisom juksa alle kampene å fåt jukse mange poeng !!! hehehe
Treblad Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Egentlig ikke. Men hvis du lo deg skakk er det selvfølgelig en bonus. Endret 5. mai 2008 av Treblad
Treblad Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Synd. Poenget mitt er bare at et lag som vinner kampene sine, sanker inn poeng, slår tittelutfordreren og til syvende og sist får flest poeng av alle, fortjener ligagull. Hvis Chelsea vinner mot Bolton til søndag, og hvis United går på en Wigan-smell vil jeg påstå at Chelsea er verdige vinnere.
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Da må du kanskje argumentere for hvorfor de ikke er verdige vinnere, da, Raste. Hvorfor påstår du at Chelsea ikke vil være verdige vinnere?
NightKeeper Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Blir utrolig spennende de 2 siste kampene nå. 2 seiere 2 trofeer. Hadde vært utrolig morsomt om vi hadda tatt doubble i år. Blir utrolig surt hvis vi ikke får noen trofeer, men vi burde så absolutt ikke ha problemer med å slå Wigan borte. Selv om de har lagd trøbbel for noen i år. Har så inderlig lyst til å gruse Chelski i finalen, de er ikke verdig verken PL eller CL trofee. ENNNNI!!! de har lisom juksa alle kampene å fåt jukse mange poeng !!! hehehe Sier bare Roman Abramovich og russiske blodrubler. Chelsea har 0 verdighet, hele klubben er en skam, trist at de kjøper seg til trofeer. Synd dere ble kjøpt opp i 2003, på randen av konkurs, dere hadde råtnet hadde det ikke vært for Roman.
Raste Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg unner ikke Chelsea ligagull eller CL trofeet i det hele tatt. Det meste sier seg selv. Ingen verdighet. Edit: NightKeeper var visst først Endret 5. mai 2008 av Raste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå